آغاز ساخت ۳ دهنه پل با حضور وزیر راه در جاده هراز

ساخت ۳ دستگاه پل جدید با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جاده هراز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ساخت پل دماوند به طول ۳۵۰ متر، پل تکاور به طول ۱۵۰ متر و پل ابتهاج به طول ۱۵۰ متر با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

برای اجرای این طرح‌ ها در مجموع ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین مرحله جدید طرح ملی چهار خطه شدن جاده هراز به طول ۸ کیلومتر به بهره برداری رسید.

این ٨ کیلومتر به چهار قطعه تقسیم می‌شود که یکی از این قطعه‌ ها در محدوده کلرد به چلاو حدفاصل کیلومتر ٢۴ جاده هراز در مسیر تهران به آمل به طول ۲.۵ کیلومتر است و یک دستگاه پل ٢۵ متری هم در این مسیر ساخته شده است.

 قطعه دوم در محدوده سیاه بیشه تا لهاش واقع در کیلومتر ٣۵ جاده هراز به طول حدود سه و نیم کیلومتر است که در این قطعه هم یک رشته تونل به طول هزار و ۱۰۰ متر و یک دستگاه پل به طول ۳۰ متر ساخته و آماده بهره برداری شده است.

قطعه سوم به طول هزار و ۱۰۰ متر در منطقه ' بایجان ' در کیلومتر حدود ۷۰ جاده هراز است که در این قطعه هم یک رشته تونل ۷۵۰ متری ساخته شده است.   چهارمین قطعه  به طول یک کیلومتر در محدوده لاسم در کیلومتر حدود ۹۰ جاده هراز در مسیر تهران به آمل است که در این قطعه هم دیوارسازی به طول یک کیلومتر انجام شده است.

وزیر راه وشهرسازی صبح امروز شنبه ۲۶ اسفند ماه برای بهره برداری از ۸ کیلومتر از مسیر‌های تازه تعریض شده جاده هراز به مازندران سفر کرد.

انتهای پیام/ م

بهره برداری از ۳ دستگاه پل جدید در جاده هراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار