تصادف پراید و پژو حادثه آفرید

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز گفت: تصادف خودرو پراید و پژو در منطقه بوستان اهواز حادثه آفرید.

آتش پاد علی تراب پور، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع یک فقره سانحه رانندگی بیان داشت: ساعت یک و 26 دقیقه بامداد امروز وقوع تصادف خودرو پراید و پژو در منطقه بوستان به سامانه 125 گزارش شد.

وی علت این حادثه را برخورد شدید خودرو پراید و پژو حین حرکت در خیابان عنوان و اذعان کرد: برخورد خودروها سبب بروز خسارت به خودروها و نشت بنزین از خودرو پژو شد.

آتش پاد تراب پور اذعان داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از گذاشتن علائم راهنمایی و رانندگی و قطع سرباطری خودروها نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کرده و با استفاده از تجهیزات مناسب از نشت بنزین خودرو پژو جلوگیری بعمل کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه سرنشینان خودروها پیش از رسیدن آتش نشانان از داخل خودروها خارج شده بودند، اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نشد.

انتهای پیام/گ

برخورد خودروها در اهواز حادثه ساز شد

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار