برخورد ۲۰۶ و پراید ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مصدوم شدن ۴ نفر بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ و پراید در منطقه گلستان این کلانشهر خبر داد.

آتش پاد علی تراب پور، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع سانحه رانندگی بیان داشت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 با یک دستگاه سواری پراید در منطقه گلستان به سامانه 125 سازمان گزارش شد.

وی اذعان کرد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، اکیپ امداد و نجات را با تجهیزات تخصصی به محل حادثه اعزام نمود.

تراب پور اظهار داشت: این حادثه سبب محبوس شدن سرنشینان خودروها درون اتاقک خودرو شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز حق شناس در ادامه افزود: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و نصب علایم راهنمایی و رانندگی در مسیر با استفاده از دستگاه برش بدنه خودروها را بریده و افراد مصدوم را با احتیاط کامل نسبت به خارج نمودن سرنشینان از داخل خودروها اقدام کردند.

وی با بیان اینکه 2 سرنشین خودرو پژو و 2 سرنشین خودرو پراید دچار مصدومیت شدند، گفت: مصدومان به منظور ادامه درمان به اورژانس 115 تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

تصادف خودروها حادثه آفرید

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله کروشاتی
۰۹:۲۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من ۴سال پول اشتراک برق دادم ولی تا حالا شبکه برامون نکشیدن هرچه مراجعه میکنم میگن شما پراکندگی دارید خانه ام آماده‌است ولی دارم اجاره میدم شهرک اکباتان منطقه ۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
پس چرا ماجرای خودکشی پسر ۱۴ساله درشوش رونمی نویسید