سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از رونمایی تابلوهای متحدالشکل آثار تاریخی و گردشگری این استان خبر داد.

علیرضا دباغ عبداللهی، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: تابلوهای متحدالشکل جهت معرفی آثار تاریخی و گردشگری طراحی شده که در چهارمین نمایشگاه ملی گردشگری استان اردبیل رونمایی می شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این در فرصت نمایشگاه ملی جاذبه های گردشگری استان معرفی شده و همچنین بسته آموزش صنایع دستی و سرمایه گذاری به علاقه مندان معرفی می شود.

به گفته سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل متذکر شد: برگزاری کلاس های زنده آموزش صنایع دستی و کارگاههای تخصصی آموزش در حوزه گردشگری، هتل‌داری و سرمایه گذاری نیز در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

دباغ عبداللهی معرفی غذاهای سنتی، جاذبه های هنری و فرهنگی و سوغات و برخی آداب و رسوم استان را از دیگر برنامه های نمایشگاه عنوان و اضافه کرد: همچنین به منظور تبلیغ و اطلاع رسانی نمایشگاه برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: در چهارمین نمایشگاه ملی گردشگری از دو اپلیکشن رونمایی شده و برای مشارکت فضای مجازی و اصحاب رسانه نیز برنامه های ویژه تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ح

گشایش چهارمین نمایشگاه ملی گردشگری در اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.