مراکش سفر رایگان 50 نماینده پارلمان به روسیه را تکذیب کرد

فدراسیون فوتبال مراکش (FRMF) سفر رایگان 50 عضو پارلمان این کشور به روسیه برای حمایت از شیرهای اطلس در جام جهانی 2018 را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  خبرگزاری «هس پرس » مراکش روز یکشنبه اعلام کرد که 50 عضو پارلمان این کشور با پول دولت و مالیات دهندگان برای حمایت از تیم فوتبال مراکش در جام جهانی 2018 عازم روسیه روسیه خواهند شد.اما فدراسیون فوتبال سلطنتی مراکش (FRMF) با انتشار بیانیه ای اتهام اختصاص بلیت و هتل رایگان به 50 عضو پارلمان این کشور را رد کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.


فدراسیون مراکش با انتشار بیانیه ای گفت: " فدراسیون فوتبال مراکش به طور جدی این اتهامات را انکار می کند و قویا محتوای این گزارش را محکوم می کند."
در گزارش هس پرس عنوان شده بود، این پیشنهاد سخاوتمندانه، چند روز پیش از جام جهانی، باعث بروز "درگیری" میان نمایندگان مجلس شده بود.

انتشار این گزارش موجب بروز اعتراضات در رسانه های اجتماعی شد و بسیاری از کاربران اینترنت ، دولت و فدراسیون فوتبال را به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

فدراسیون فوتبال مراکش در واکنش به این خبر با تاکید بر این که فدراسیون تنها اعضای خانواده های مراکشی بازیکنان فوتبال را دعوت کرده است، گفت که این اطلاعات "کاملا بی اساس است."

فدراسیون فوتبال همچنین از رسانه های خبری دعوت کرد ،صحت این نوع اطلاعاتی که چهره مراکش و رهبران آن را تضعیف می کند، بررسی کنند.
حزب عدالت و توسعه،حزب حاکم مراکش، نیز با رد این خبر به پارلمان این کشور گفت هیچ یک از اعضای این حزب با پول دولت به روسیه نرفته اند.
وی افزود چنین پیشنهادی دریافت نکرده و هیچ یک از اعضای این حزب چنین پیشنهادهایی با پول مردم را نمی پذیرند.
گفتنی است،27 هزار مراکشی برای حمایت از تیم ملی کشورشان راهی روسیه شده اند.

 

بیشتر بخوانید:

نیمار و یارانش برابر سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی

صربستان ۱ - کاستاریکا صفر /شلیک ۳ امتیازی کولاروف، ناواس و یاران را مغلوب کرد


انتهای پیام/


نمایندگان مراکش رایگان به روسیه نرفته اند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار