بازپس گیری زمین‌های ملی از دست متصرفان

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از باز پس گیری بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.

باقری‌فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  از باز پس‌گیری بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از متصرفان خبر داد و گفت: با توجه به گشت‌زنی و هوشیاری مامورین یگان حفاظت از اراضی لارستان و شناسایی افراد خاطی، پرونده‌ای تشکیل و به دستگاه قضایی ارجاع شد.

وی با بیان اینکه در سه مورد در شهر‌های گراش، جویم و لامرد حکم رفع تصرف از سوی دادگاه صادر شده است، افزود: در شهر گراش زمینی به مساحت پنج هزار و ۱۵۱ مترمربع به ارزش یک و نیم میلیارد ریال، در شهر جویم زمینی به مساحت یک هزار و ۷۵۰ مترمربع به ارزش یک و نیم میلیارد ریال و زمینی در شهر لامرد به مساحت سه هزار و ۵۱۴ مترمربع به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال رفع تصرف شده است.

باقری‌فرد تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ پرونده در مربوط به تصرف اراضی ملی پس از تشکیل پرونده به دادگاه ارجاع داده شده و پس از مشخص شدن رای دادگاه حکم اجرایی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان اظهار کرد: شهروندان قبل از خرید املاک و زمین در محدوده و حریم شهرها ابتدا از اداره کل راه و شهرسازی لارستان استعلام بگیرند.

شهرستان لارستان در فاصله ۳۳۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

خروج اراضی ملی از دست سودجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.