راه اندازی مرکز غربالگری سرطان غرب استان کرمانشاه

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: مرکز غربالگری سرطان غرب استان کرمانشاه برای پذیرش بیماران مراجعه کننده در این شهرستان مرزی راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضا منصوری رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: هم اکنون اقدام های لازم برای راه اندازی مرکز غربالگری سرطان انجام شد و در صورت جانمایی آن، با راه اندازی این مرکز تمامی بیماران شهرستان های غربی استان کرمانشاه از جمله قصرشیرین ، سرپل ذهاب ، کرند غرب و گیلانغرب پذیرش می شوند.
وی گفت: هم اکنون بخش های اورژانس ، بستری ، زایشگاه ، آزمایشگاه ، رادیولوژی و کلینیک بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین فعال است و تمامی آزمایش های لازم در آزمایشگاه این مرکز درمانی انجام می شود.
منصوری افزود: تجهیزات بخش رادیولوژی بیمارستان دیجیتال شده است و در کلینیک بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین نیز پزشکان متخصص جراحی ، داخلی و زنان بیماران را پذیرش می کنند و علاوه بر حضور پزشک متخصص به دنبال جذب پزشکان متخصص دیگر رشته ها در مهر امسال هستیم.
وی افزود: تنها بیمارستان این شهر در زلزله 7 و سه دهم ریشتری آبان پارسال دچار خسارت شد که هم اکنون بخش هتلینگ بیمارستان با 970 میلیون ریال در حال تعمیر است و پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد و سه بخش دیگر نیز به مناقصه رفت و به زودی عملیات اجرایی برای تعمیر این بخش ها نیز آغاز می شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اقدام های لازم برای راه اندازی مرکز غربالگری سرطان انجام شد

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.