کاهش جرایم خشن در قزوین

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: جرایم خشن و قتل‌های به وقوع پیوسته در این استان نسبت به سال‌های گذشته چهار درصد کاهش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: در حوزه مبارزه با موادمخدر طی یک سال گذشته ۲ هزار کیلوگرم انواع این مواد در استان کشف که در مقایسه با سال ۹۵ با کاهش ۳۰ درصدی روبرو بوده است.

 حجت الاسلام صادقی نیارکی ادامه داد: در بخش تجاوز به عنف و سرقت‌های خشن که از موارد مهم تشکیلات قضا نیز به شمار می‌رود، با هشت درصد کاهش روبرو بوده ایم.

دادستان قزوین در ادامه به کاهش هشت درصدی تصادف فوتی و خسارتی این استان اشاره کرد.

حجت الاسلام نیارکی گفت: سال گذشته دشمن اقداماتی را با هدف برهم زدن آرامش روانی مردم تحت عناوین مختلف مانند ری استارت به راه انداخت و در عین حال نیز اغتشاشات سال ۹۶ را تجربه کردیم که عامل اصلی آن نیز فراخوان دشمن به یک تعداد فریب خورده داخلی بود، اما این موضوعات در قزوین به نحو مطلوبی مدیریت شدند.

وی با بیان اینکه درباره احقاق حقوق عامه به موضوع آزادراه قزوین-زنجان ورود پیدا کردیم و آن را در نهایت به دولت تحویل دادیم، اضافه کرد: از زمان ورود دستگاه قضا به این پرونده تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای روشنایی، ترمیم آسفالت، نصب نیوجرسی، علائم هشدار دهنده و خط کشی در طول ۸۰ کیلومتر این آزاد راه هزینه شده است.

انتهای پیام/

جرایم خشن چهار درصد در قزوین کمتر شده است

برچسب ها: دادستان ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.