60نقطه دیگر تحت پوشش شبکه دیجیتال قرار می گیرند

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه گفت: 95 درصد جمعیت استان کرمانشاه تحت پوشش شبکه های دیجیتال است.

60نقطه دیگر تحت پوشش شبکه دیجیتال قرار می گیرندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضا رحیمی  مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه  گفت:در حال حاضر 95 درصد جمعیت استان تحت پوشش شبکه های دیجیتال است و با برنامه ریزی های انجام شده امسال 60 نقطه دیگر از استان نیز تحت پوشش این شبکه های دیجیتال قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 40 نقطه از استان کرمانشاه تحت پوشش این شبکه ها قرار گرفت، تصریح کرد: سال گذشته از سوی استان هیچ کمک مالی و اعتباری از محل بودجه عمرانی به صداوسیما نشد و تمامی این 40 نقطه با تلاش های نمایندگان و از محل اعتبارات سازمان صداوسیما تامین اعتبار شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه افزود: در شورای برنامه ریزی استان نیز این موضوع را مطرح کردیم و از فرمانداران خواستیم برای پوشش دیجیتال روستاها در شهرستان ها امسال اعتباراتی را در نظر بگیرند.

رحیمی بیان داشت: سازمان صدا و سیما هم موظف می شود برابر هر مبلغی که فرمانداران برای این امر در نظر بگیرند کمک کند تا بتوانیم این 60 نقطه را که امسال در دستور کار قرار گرفته است به سرانجام برسانیم.

به گفته وی، اگر 30 نقطه از این نقاط را استان و 30 نقطه را سازمان صدا و سیما متقبل شود با اتمام پوشش این 60 نقطه، 97 درصد جمعیت استان کرمانشاه تحت پوشش شبکه های دیجیتال قرار می گیرد.

 

انتهای  پیام/ز

پوشش 95درصدی استان کرمانشاه با شبکه های دیجیتال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار