یک مقام سابق کنگره آمریکا در پیامی توییتری نوشت جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا از علنی کردن دروغگویی رئیس‌جمهور این کشور هراس دارند.

مقام سابق کنگره آمریکا: جمهوری‌خواهان همه می‌دانند ترامپ همیشه دروغ می‌گوید، اما می‌ترسند اعتراف کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «جو والش» عضو سابق کنگره آمریکا، یکشنبه گفت هر جمهوری خواهی کاملاً می‌داند «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا همیشه دروغ می‌گوید، اما از اینکه به طور عمومی اذعان کند، می‌ترسد.

والش که هم اکنون مجری یک شبکه رادیویی است در یک پیام توییتری نوشت: «هر کدام از جمهوری خواهان مجلس نمایندگان و سنای آمریکا به طور خصوصی اذعان می‌کند که رئیس جمهور همیشه دروغ می‌گوید و [در عین حال] همه آن‌ها از اذعان کردن به این موضوع می‌ترسد. حزب جمهوری خواه بهای این هراس خود را خواهد پرداخت».

والش در زمان برگزاری کمپین انتخاباتی ترامپ از او حمایت کرد، اما چندین بار از ترامپ انتقاد هم کرده است. او سال گذشته که سران حزب دموکرات اعلام کردند ترامپ پذیرفته برای جلوگیری از اخراج مهاجران جوان غیرقانونی تلاش کند، از او انتقاد کرد.

او همچنین در ماه فوریه از ترامپ انتقاد کرد، زیرا اقدام ادعایی روسیه در مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا را محکوم نکرد.

انتهای پیام/

اظهارات مقام سابق آمریکایی درباره دروغ‌گویی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار