معرفی داوران بخش‌های مختلف جشنواره فرهنگی هنری راه و چاه درتبریز

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی داوران بخش‌های مختلف جشنواره فرهنگی هنری راه و چاه را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  محرمی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: حسن وحدانی، محمد محمودی اصل و سعادتعلی سعیدپور به عنوان داوران بخش فیلم کوتاه، نادر فارغی، سهیلاصنم نو و حسین صدری به عنوان داوران بخش عکاسی، مصطفی دانش، محمد رنجبر باهر و مختار صدر محمدی به عنوان داوران بخش شعر، جواد جعفریان، سمیرا یوسفی و جلال پیر مرزآبادی به عنوان داوران بخش کاریکاتور، استاد گنجه‌ای، عاشق قنبر آیت و فرخ مهدی پوربه عنوان داوران بخش موسیقی عاشیقی، مهرداد کرباسی، بهرنگ تیلا و مسعود امیرسپهر به عنوان داوران بخش موسیقی سنتی، کلاسیک و آزاد و مجتبی نخجوانی، فردین رجب پور و آیسان شیوا به عنوان داوران بخش نقاشی در این جشنواره حضور خواهند داشت.

وی، در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره گفت: امروزه یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم در کشور ما، اعتیاد و تاثیر مخرب آن بر آحاد افراد جامعه مخصوصاً جوانان و نوجوانان است و بر همین اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای وظایف خود در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با استفاده از زبان تاثیرگذار هنر، جشنواره فرهنگی و هنری پیشگیری از اعتیاد با عنوان «راه و چاه» را با همکاری دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان‌شرقی و انجمن‌های فرهنگی و هنری استان برگزار می‌کند.

محرمی، هدف از برگزاری این جشنواره را تبیین جایگاه فرهنگ و هنر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تبیین نقش و جایگاه اصحاب فرهنگ و هنر در اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد و حساس کردن افراد جامعه نسبت به مسئله اعتیاد اعلام کرد.

وی، با اشاره به شرایط و مقررات عمومی جشنواره ادامه داد: این جشنواره در ٦ رشته شامل فیلم کوتاه، عکس، کاریکاتور، نقاشی، شعر (در دو بخش ترکی و فارسی) و موسیقی (در چهار بخش عاشقی، آذربایجانی، ایرانی، روز) برگزار می‌شود.

براساس این گزارش نمایشگاه آثار منتخب بخش‌های مختلف جشنواره از سوم تا هفتم تیرماه جاری در نگارخانه‌های استاد فاسونکی و استاد نخجوانی در مجتمع سینمایی ٢٢ بهمن تبریز برگزار می‌شود.

همچنین آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر نیز پنجم تیرماه ساعت ١٨ در تالار استاد صیامی مجتمع سینمایی ٢٢ بهمن تبریز برگزار می‌شود. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری راه و چاه درتبریز

برچسب ها: وزارت ارشاد ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.