ساماندهی آموزگاران ابتدایی در دزفول

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول از سازماندهی ۵۱۲ نفر از آموزگاران شهرستان دزفول از طریق سامانه الکترونیکی خبر داد.

عبدالمحمد جرجانی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: 512 نفر از آموزگاران رسمی، پیمانی و حق التدریس شهرستان دزفول متقاضی شرکت در سازماندهی بودند که پس از تکمیل فرم سازماندهی، در مرداد ماه از طریق سامانه الکترونیکی سازماندهی خواهند شد.

وی افزود:صرفه جویی در زمان و هزینه و دسترسی در هر زمان و هر مکان را از ویژگی های بارز ساماندهی الکترونیکی است که این سامانه بلافاصله پس از اتمام زمان سازماندهی به صورت خودکار نسبت به صدور ابلاغ برای مدیر مدرسه، آموزش مربوطه و شخص آموزگار عمل خواهد کرد.

جرجانی بیان داشت: آموزش و پرورش دزفول با راه اندازی این سامانه به دنبال جلب رضایت همکاران و تسهیل در امر سازماندهی است و آمادگی لازم در خصوص انتقال تجربیات خود در مقوله سامانه سازماندهی الکترونیکی به دیگر مناطق را دارا می باشد.

شایان ذکر است؛ که لینک مربوط به ساماندهی الکترونیکی در موعد مقرر در پرتال آموزش و پرورش دزفول فعال خواهد شد و همکاران متقاضی سازماندهی می توانند با وارد کردن شماره پرسنلی به عنوان نام کاربری و کد ملی به عنوان رمز ورود نسبت به انتخاب حداقل 10 مدرسه جهت تدریس در سال تحصیلی 98-97 اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.