به منظور حضور در رقابت های سنگ نوردی دانشجويان جهان ؛

3 کرمانی راهی اسلواکی شدند

حدیث نظری به عنوان ورزشکار و سجاده سلطانی نژاد و علیرضا باقری به عنوان مربی از استان کرمان، تیم دانشجویان ایران را در رقابت های سنگ نوردی دانشجويان جهان همراهی می کنند.

فرزاد ایرانمنش، رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه تیم سنگ نوردی دانشجویان ایران به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان بامداد امروز تهران را به مقصد اسلواکی ترک کرد، گفت: دومین دوره رقابت‌های سنگ نوردی قهرمانی دانشجویان جهان در کشور اسلواکی برگزار می‌شود، به همین منظور تیم سنگ نوردی دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی فدراسیون دانشگاهی بامداد امروز تهران را به مقصد اسلواکی ترک کرد.

وی افزود: این تیم در سه ماده سرعت، بولدرینگ و لید (سرطناب ) با ترکیب 4 ورزشکار حدیث نظری، کبری لکزائی فر، احسان اسرار و مهدی علی پور به مربیگری سجاده سلطانی نژاد و علیرضا باقری و سرپرستی عبدالمجید طالب تاش در این رقابت ها شرکت می کند.

ایرانمنش تصریح کرد: حدیث نظری (ورزشکار)، سجاده سلطانی نژاد و علیرضا باقری (مربی) به عنوان نمایندگان استان کرمان، تیم دانشجویان ایران را در رقابت های سنگ نوردی دانشجويان جهان همراهی می کنند.

دومین دوره رقابت های قهرمانی سنگ نوردی دانشجویان جهان 30 خرداد جاری تا 2 تیرماه  در کشور اسلواکی شهر براتیسلاوا برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

حضور 3 کرمانی در رقابت های سنگ نوردی دانشجویان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار