دبیر کل جشنواره ایران ساخت مطرح کرد؛

برگزاری جشنواره «ایران ساخت» با محوریت تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری

کرمی با اشاره به مراحل آماده سازی جشنواره ایران ساخت گفت: این جشنواره با محوریت تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

دومین جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره ایران ساخت برگزار شد/ برگزاری جشنواره ایران ساخت با توجه به رهنمود‌های رهبریبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین جلسه از شورای سیاست گذاری جایزه علمی – فرهنگی، ‌هنری ایران ساخت عصر امروز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور دبیران ستادهای مختلف این جشنواره برگزار شد.

این جلسه با حضور پرویز کرمی دبیر کل جشنواره ایران ساخت و دبیر ستاد توسعه فرهنگ و علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان همچنین محمد صادق افراسیابی دبیر رسانه‌های دیجیتال،‌ ناصر فیض دبیر ادبیات، منصور مجاوری دبیر بخش دانش آموزی، مسعود شجاعی دبیر کاریکاتور، علیرضا دلیری دبیر بخش ایده‌ بازار جشنواره حضور داشتند.

کر‌می با اشاره به نامگذاری سال به نام حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی گفت: با رهنمود‌های مقام معظم رهبری امسال جشنواره کار خود را با قوت بیشتری آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز دومین جلسه شورای سیاست گذاری برگزار شد،‌ اظهار کرد: برای تصمیم‌گیری‌های نهایی درباره پوستر جشنواره  همچنین تبادل نظر هر یک از دبیران با یکدیگر و آشنایی هر چه بیشتر آنها با هم این جلسه برگزار شد.

دبیرکل جشنواره ایران ساخت با اشاره به وظیفه دبیران ستادهای مختلف این جشنواره اظهار کرد: عمده فعالیت‌ها بر دوش دبیران ستادهای مختلف است و هدف کلان جشنواره فرهنگ‌سازی مناسب است.

کرمی گفت: داوران این جشنواره باید هرچه زودتر اعلام شوند تا همکاری خود را با دبیرخانه آغاز کنند.

در این جلسه هر یک از دبیران به بیان نقطه نظرات خود درباره جشنواره ایران ساخت پرداختند و با یکدیگر به تبادل نظر و بررسی امور و عوامل مختلف نشستند.

انتهای پیام/

دومین جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره ایران ساخت برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.