تجلیل از خیران سلامت در گراش/افزایش کمک خیران به حوزه نظام سلامت

۱۴۰ خیر سلامت گراش تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ایازی معاون وزیر و بهداشت و درمان در نخستین همایش تجلیل از خیران سلامت گراش، با اشاره به مشارکت گسترده مردم در حوزه سلامت با بیان اینکه خیران سلامت در سال ۹۵ بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حوزه نظام سلامت کمک کردند.

وی اضافه کرد: این رقم پارسال افزایش یافت که این امر نشان دهنده انگیزه بالای مردم برای انجام کار خیر است.

معاون وزیر و بهداشت و درمان تصریح کرد: مدیران دولتی باید زیرساخت‌های لازم را برای خیران فراهم کنند تا مردم مشارکت بیشتری برای کمک به حوزه سلامت داشته باشند.

ایازی افزود: ضرورت فرهنگ سازی برای مشارکت مردم در حوزه سلامت، دانشکده علوم پزشکی گراش را بر آن داشت تا برای نخستین بار از خیرین سلامت این شهرستان تجلیل کند.

همچنین سید جواد محقق دبیر برگزاری این همایش اظهار کرد: هم اکنون ۳۱ طرح عمرانی در دانشکده علوم پزشکی گراش ساخته می‌شود که ۲۲ طرح آن به همت خیران و با اعتباری افزون بر ۳۷ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان و ۹ طرح دیگر با مشارکت دولت و خیران ساخته می‌شود.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های مجمع خیرین این شهرستان، جلب مشارکت نیک اندیشان در حوزه‌های دیگر سلامت از جمله حوزه آموزش و پژوهش است.

محقق، از مهمترین کمک خیران به سیستم سلامت گراش در سال گذشته را ساخت کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت مولی الموحدین علی (ع) و خرید دستگاه MRI را بیان کرد.

در این همایش، از ۱۴۰ خیر سلامت گراش تجلیل شد.

انتهای پیام/ن

تجلیل از خیران با حضور معاون وزیر و بهداشت و درمان در گراش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار