امام با اسلام ناب توانست کفر را به زانو درآورد

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه گفت: امام با اسلام ناب توانست کفر را به زانو درآورد و حرف هایش را به دنیا ابلاغ کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در جلسه شورای اداری استانداری کرمانشاه که با حضور رییس کمیته امداد در حال برگزاری است گفت: امام با اسلام ناب توانست کفر را به زانو درآورد و توانست حرف هایش را به دنیا ابلاغ کند.

آیت الله علما با اشاره به خدمات ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران گفت:امام خمینی رحمه الله علیه چهار چوبی قرار داد و اگر به این چهار چوب عمل کنیم تا ظهور حضرت برقرار هستیم.

آیت الله علما افزود:غرب از اسلام سیلی خورده است و محتوای فکری امام نیز همین اسلام بود و با این کلمه اسلام، راه را پیش برد.

وی گفت:همه موظفیم خط امام را دنبال کنیم و تنها این است که ترامپ را به زانو در می‌اورد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمن می‌خواهد این تفکر را کم رنگ کند افزود:ما با پررنگی تفکر امام توانستیم ۸ سال دفاع مقدس با دست خالی مدیریت کنیم و رمز کار هم همین اسلام است که امام فرمود.

وی ادامه داد:امروز با محتوای انقلاب در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستاده ایم و با این محتوا و اعتقاد خیلی کار‌های بزرگ مانند انرژی هسته‌ای انجام داده ایم که دشمن تحمل آن را ندارد.

وی گفت: باید از نظام و انقلاب پاسداری کنیم که  این انقلاب مجانی به دست نیامده است و جوانان زیادی پرپر شدند و مادران زیادی داغدار شدند تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

انتهای پیام/پ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.