حریق مغازه با تلاش آتش‌نشانان مهار شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از اطفاء حریق یک باب مغازه واقع در بولوار قدس خبر داد.

حریق مغازه با تلاش آتشنشانان مهار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت :طی تماس تلفنی در ساعت 6:48 دقیقه صبح امروز سی خرداد ماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (125)این سازمان که خبر از حریق یک باب مغازه فروش لوازم یدکی خودرو میداد بلافاصله سه دستگاه خودرو اطفاء حریق از دو ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام گردید.

عسکری در ادامه گفت:با توجه به هم جوار بودن تعدادی مغازه با محل آتش سوزی , با تلاش آتش نشانان حریق به وجود آمده اطفاء شد و ازسرایت و گسترش آتش به واحدهای تجاری همجوار جلوگیری به عمل آمد .

وی گفت:خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است و علت آن از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان همچنین از کسبه واحدهای تجاری خواست نکات ایمنی را در نحوه انبار و چیدمان لوازم رعایت نمایند .

علی عسکری همچنین از برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه کامیون در ساعت 7:57دقیقه صبح امروز سخن گفت و افزود:در این حادثه که در بولوار رضوان به وقوع پیوست و آتشنشانان با حضور به موقع اقدام به ایمن سازی محل حادثه و انجام اقدامات پیشگیری از حریق خودروهای دچار حادثه شده نمودند و یک نفر مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/س

اطفاء حریق یک باب مغازه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار