در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توضیحات نماینده قم درباره حواشی پیش آمده دیروز مجلس/ ذوالنوری: وقت خود را به هیچ نماینده‌ای نداده بودم

نماینده مردم قم درباره حواشی پیش آمده در جلسه علنی روز گذشته مجلس توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات نماینده قم درباره حواشی پیش آمده دیروز مجلس/ ذوالنوری: وقت خود را به هیچ نماینده‌ای نداده بودمحجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حواشی روز گذشته که در جلسه علنی مجلس میان مطهری نایب رئیس مجلس و امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت رئیسه پیش آمد، اظهار کرد: زمانی که طرحی مربوط به امتیازات تحصیلی برای ایثارگران به مجلس آمد، بنده ثبت‌نام کردم تا به عنوان موافق در این باره صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: ماجرای درگیری لفظی و قهر دو عضو هیئت رئیسه/ وقتی دلجویی مطهری هم فایده نداشت+ فیلم 

وی متذکر شد: در شرایطی که بنده به عنوان موافق این طرح ثبت‌نام کرده بودم، نامم در ردیف نمایندگان مخالف این طرح ثبت شده بود لذا به هیئت رئیسه اعتراض کردم که اسم بنده باید در ستون موافقان ثبت می‌شد که آنان نپذیرفتند و بنده هم صراحتا بیان کردم که نمی‌خواهم به عنوان مخالف در این باره صحبت کنم.

نماینده مردم قم تصریح کرد: امیرآبادی‌فراهانی پس از آنکه بنده گفتم به عنوان مخالف نمی‌خواهم صحبت کنم، از بنده درخواست کرد که وقت خود را به وی دهم که بنده هم گفتم اشکالی ندارد.

ذوالنوری گفت: بنده سپس این طرح را بررسی کردم و به کل منصرف شدم که در این باره صحبت کنم، وقتی نماینده‌ای به طور کامل در این باره اعلام انصراف می‌کند دیگر کسی نمی‌تواند از زمان وی استفاده کند.

وی ادامه داد: براین اساس بنده به صورت صریح اعلام کردم که نمی‌خواهم زمان من زمینه صحبت برای فرد دیگری شود که امیرآبادی‌فراهانی این موضوع را نپذیرفت و اسم احمد بیگدلی نماینده مردم زنجان را اعلام کرد.

ذوالنوری تصریح کرد: بنده این موضوع را به هیئت رئیسه مجلس و علی مطهری که ریاست جلسه را برعهده داشت، توضیح دادم که طبق آئین‌نامه اگر کسی از بیان مخالفت یا موافقت با طرح یا لایحه‌ای انصراف دهد، فرد دیگری نمی‌تواند جای وی صحبت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار