آیین نامه جدید کالای همراه ملوان مزایای خوبی دارد

فرماندار گناوه گفت: آیین نامه جدید مربوط به کالای همراه ملوان (ته لنجی) که توسط دولت ابلاغ شده ویژگی و مزایای خوبی برای معیشت ساحل نشینان ازجمله این شهرستان دارد.

آیین نامه جدید کالای همراه ملوان مزایای خوبی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری گناوه افزود: افزایش سقف معافیت از ۱۰۰ میلیون به ۱۵۰ میلیون ریال، ۲۰ درصد معافیت تجاری، ممانعت نکردن از حمل کالای ترخیص شده از گمرک در کل نقاط استان بوشهر با دارابودن پته و برگ سبز و محاسبه نرخ سوخت شناور‌ها در آب‌های ساحلی ایران به نرخ داخل کشور از مهم‌ترین مزایای این طرح است.

وی از امامان جمعه و جماعات این شهرستان خواست تا مزایا و فواید آیین نامه را به اطلاع عموم مردم برسانند.

رئیس شورای اداری گناوه اظهارداشت: ادارات و دستگاه‌های مرتبط از جمله گمرک، بندر ودریانوردی و تعاونی لنجداران در اجرای هرچه بهتر این آیین نامه همکاری و تلاش مضاعف کنند.

وی بر رعایت صرفه جویی از آب و برق در شهرستان بویژه در ادارات تاکید کرد و گفت: ضمن اینکه ادارات پس از تعطیل شدن لوازم برقی خود را خاموش کنند، یک گروه بازرسی نیز دراین زمینه تشکیل شده است.

پاک نژاد افزود: باتوجه به اینکه از اول تیرماه امسال میز خدمت در ادارات باید تشکیل شود، به منظور حسن انجام آن بازرسی صورت می‌گیرد.

فرماندار گناوه گفت: مسئولان در پیگیری مطالبات و مشکلات مردم که موجب رضایتمندی هرچه بیشتر آنان از نظام و انقلاب و مایه ناامیدی دشمن می‌شود، تلاش مضاعف کنند.

وی اظهارداشت: باتوجه به تاکید رئیس جمهوری و استاندار بوشهر، کارگروه‌های اشتغال و اقتصاد مقاومتی در این شهرستان بطور جدی دنبال می‌شود.

پاک نژاد افزود: در سفر استاندار بوشهر به این شهرستان بر پیگیری مطالبه‌های مردم و چندین طرح تاکید شد که جاده ساحلی ریگ به گناوه، میدان امام علی (ع) شهر‌های گناوه و ریگ، لایروبی خور ریگ و جاده روستا‌های ساحلی از مهم‌ترین آن‌ها بود.

امام جمعه گناوه گفت: به منظور مقابله با توطئه و دسیسه‌های دشمنان، اتحاد و همدلی و بصیرت افزایی در بین همه اقشار جامعه از نیاز‌های مهم و ضروری کشور است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: دشمن در قالب ادبیات‌های عوام فریبانه تلاش زیادی علیه روحانیت، مرجعیت و آموزه‌های دینی می‌کند که باید همه مراقب و هوشیار باشند.

وی اظهارداشت: باتوجه به مشکلاتی که هم اینک در کشور از لحاظ اقتصادی حاکم است همه مسئولان باید در امیدوارکردن مردم هرچه بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه گناوه از برگزاری اقامه نماز عید فطر در مساجد این شهر همزمان با انجام آن در مصلای جمعه ابراز گله مندی کرد و گفت: انجام این حرکت خلاف فتوای رهبری است.

وی گفت: هدف از اجتماعات سالانه فرهنگی نشانگر عظمت اسلام و وحدت و همدلی بین مسلمانان است که نماز عید فطر نمونه‌ای از آن است.

انتهای پیام/م

آیین نامه جدید مربوط به کالای همراه ملوان مزایای خوبی برای معیشت ساحل نشینان دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.