تاریخ معرفی شیائومی Redmi 6 Pro مشخص شد +تصاویر

گوشی جدید شیائومی، Redmi 6 Pro قرار است 4 روز دیگر به جهان معرفی خواهد شد.

تاریخ عرضه شیائومی Redmi 6 Pro مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی هفته گذشته دو مدل از گوشی‌های جدید خود به نام‌های Redmi 6 و Redmi 6A را معرفی کرد اما همان زمان بود که شایعاتی به پیوستن یک گوشی سوم به آن‌ها در هفته‌های آینده بود. حالا این شرکن گوشی‌سازی همه شک‌ها را برطرف کرده و در پروفایل خود در شبکه اجتماعی ویبو، اعلام کرد که گوشی جدید این شرکت، Redmi 6 Pro در تاریخ 25 ژوئن (4 تیر) به جهان معرفی خواهد شد و بر اساس عکس‌هایی که از آن به اشتراک گذاشته شده، اولین گوشی شرکت شیائومی است که دارای ناچ خواهد بود.

شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی خود پوستری از صفحه این گوشی را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشته است. این پوستر تم جام جهانی 2018 روسیه را دارد. این شرکت در این پوستر ویژگی‌های گوشی را به صورت بازیکنان به خط شده در ترکیب یک تیم فوتبال نشان می‌دهند و یک بازیکن از این تیم کم است. Redmi 6 Pro دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی خواهد بود. چیپست پردازنده این گوشی اسنپدراگون 625 است که ممکن است قدیمی باشد اما قابل اعتماد و ارزان خواهد بود. عدد 4هزار نیز می‌تواند باتری 4هزار میلی‌آمپری این گوشی باشد که قرار است به بازار عرضه شود.

چندین عکس از این گوشی در فضای مجازی هم به اشتراک گذاشته شده است که این گوشی دارای ناچ را نمایش می‌دهند اما هنوز باید منتظر باشیم تا روز عرضه به بازار ظاهر واقعی آن را ببینیم. این گوشی قرار است در روز دوشنبه هفته آینده همراه با شیائومی Mi Pad 4 معرفی شود و علاقمندان به خرید این گوشی باید دو ماه صبر کنند تا به بازارهای جهانی عرضه شود.

تاریخ معرفی شیائومی Redmi 6 Pro مشخص شد +تصاویر

تاریخ معرفی شیائومی Redmi 6 Pro مشخص شد +تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار