رئیس دبیرخانه ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار خبر داد؛

رونمایی از الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در لرستان

رئیس دبیرخانه ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار از اجرای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در ۹ استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛‌ مهناز امامدادی، صبح پنجشنبه در جلسه رونمایی از الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی لرستان با اشاره به وحود حلقه‌های مفقوده زیاد در حوزه مشاغل خانگی اظهار داشت: در این راستا اجرای طرح الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به توجه ویژه به اشخاص حقیقی، حقوقی و بخش خصوصی در اجرای این طرح عنوان کرد: در این راستا با استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی بحث شناسایی افراد حقوقی توانمند و اثرگذار در دستور کار قرار گرفت.

رئیس دبیرخانه ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار با اشاره به بحث شبکه سازی و تشکیل تیم‌های کاری برای اجرای این طرح بیان داشت: در قالب اجرای این طرح ارتقای کمی و کیفی محصولات، استاندارد سازی محصولات، شناسایی اثرگذاران در بازار کار و ... در کشور عملیاتی می‌شود.

امامدادی با اشاره به اجرای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در قالب سه مرحله تصریح کرد: شناسایی ظرفیت‌ها در مناطق مختلف، توانمتدسازی متقاضیان با ارائه آموزش‌های مختلف و همچنین اتصال به بازار از جمله این سه مرحله است.

وی با اشاره به اجرای طرح الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی در ۹ استان پایلوت کشور گفت: استان لرستان یکی از استان‌های پیشتاز در اجرای این طرح است.

انتهای پیام/د

اجرای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در لرستان

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.