رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره):

۵۷۰ منزل روستایی مددجویی در مناطق زلزله زده کرمانشاه تحویل داده شد

تمام منازل روستایی مددجویی تا پایان سال به بهره‌برداری برسدرئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: هر دو ماه ۵۰۰ واحد از منازل مددجویان کمیته امداد در مناطق روستایی زلزله‌زده استان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  پرویز فتاح  رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: امروز 570 واحد مسکونی مددجویی مجهز در مناطق زلزله‌زده افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه هر دو ماه 500 واحد دیگر افتتاح می‌شود که تا پایان سال تمام منازل مددجویی استان در بخش روستایی به بهره‌برداری برسد عنوان کرد: در مناطق شهری نیز بسته به حمایت استانداری و ضوابط شهرسازی و بنیاد مسکن این روند ادامه دارد.

فتاح با اشاره به اینکه 700 واحد مددجویی در مناطق شهری زلزله‌زده وجود دارد که برای ساخت آن‌ها متعهد هستیم گفت: ساخت و ساز در بخش شهری پیچیدگی خاص خود را دارد اما انتظار می‌رود عمده منازل شهری تا پایان سال و مابقی تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه به طور قطع مناطق زلزله‌زده بهتر از گذشته ساخته خواهند شد و این فرمان مقام معظم رهبری است گفت: منازل ساخته شده ضد زلزله‌زده هستند و مردم می‌توانند با اطمینان در آن‌ها زندگی می‌کنند.

 

انتهای پیام/ز

منازل ساخته شده در برابر زلزله‌ مقاوم هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار