تأخیر سه‌ماهه وزارت راه در آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن همدان ـ ملایر

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:  وزارت راه  با تأخیر سه‌ماهه در آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن همدان ـ ملایر ‌بدقولی کرده است.

تأخیر سه‌ماهه وزارت راه در آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن همدان ـ ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر خجسته  نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت:  علی رقم گذشت سه ماه از آغاز سال  هنوز پیمانکار انتخاب  نشده و هیچ  اقدامی انجام‌نشده است.

وی با اشاره به موضوع و طرح سئوال از وزارت راه و شهرسازی، گفت:اگر قول اجرای طرح تا چند روز آینده داده‌شده که در صورت عملی نشدن، موضوع در قالب سئوال از وزیر راه مطرح می‌شود.

نماینده مردم همدان با بیان اینکه 40 روز از زمان انجام مناقصه گذشته است،گفت:  تاکنون، کاری انجام‌شده زیرا عملیات اجرایی از وزارت راه و شهرسازی به راه‌آهن استان واگذارشده و مدیریت راه‌آهن هم قدرت کاری چندانی ندارد.

خجسته با بیان اینکه از ابتدا با این واگذاری مخالف بودیم، افزود: این اقدام اشتباه موجب شده تا تنها 2 کیلومتر از مسیر 15 کیلومتری رباط شورین به همدان ایجاد شود و مسیر 12 کیلومتری نزدیک تهران هم هنوز ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه در 40 سال گذشته اقدامی برای ساخت راه‌آهن در همدان انجام‌نشده است گفت:  اکنون هم که این کار کلید خورده، وزارت راه با غفلت از گذشت زمان و فصل کاری کوتاهی می‌کند.

انتهای پیام/د.ا

بدقولی وزارت راه برای ساخت راه‌آهن همدان ـ ملایر ادامه دارد‌

برچسب ها: وزرات راه ، راه آهن ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.