شیائومی حسگر تشخیص چهره را به Mi Pad 4 اضافه می‌کند +تصاویر

در خبرهای تأیید شده از شرکت شیائومی مشخص شده این شرکت Mi Pad 4 را با تکنولوژی هوش مصنوعی تشخیص چهره تولید خواهد کرد.

شیائومی حسگر تشخیص چهره به Mi Pad 4 اضافه می‌کند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی یکی دیگر از مشخصاتی را که قرار است برای محصول بعدی خود یعنی Mi Pad 4 استفاده کند، تأیید کرد. با پستی که این شرکت در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است مشخص شده شیائومی قصد دارد تبلت Mi Pad 4 را با تکنولوژی باز کردن قفل صفحه نمایش با استفاده از هوش مصنوعی تشخیص چهره، تولید کند.

بنابراین، کسانی که از Mi Pad 4 استفاده می‌کنند قادر خواهند بود قفل تبلت خود را با نگاه کردن به صفحه نمایش باز کنند. همانطور هم که می‌دانید، این تکنولوژی از دوربین جلوی دستگاه استفاده می‌کند و نسبت به تکنولوژی استفاده شده در دستگاه‌های iPhone X اپل امنیت کمتری دارد.

شرکت شیائومی در مورد سخت‌افزار این تبلت‌ها از قبل وجود پردازنده اسنپدراگون 660 را تأیید کرده بود و تیزرهای تبلیغاتی از این تبلت، وجود یک دوربین در پشت دستگاه را تأیید کرده‌اند. گفته می‌شود Mi Pad 4 با دوربین‌های 13 . 5 مگاپبکسلی و باتری 6هزار میلی‌آمپری تولید خواهد شد. 

شایعه تازه‌ای هم که درباره آن شایع شده این است که دو مدل از این تبلت ساخته خواهد شد؛ یک مدل وای-فای و دیگری مدل LTE با رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی و یا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. همچنین گفته می‌شود که این دو مدل تبلت دارای دو قیمت 230 دلاری و 305 دلاری خواهند بود. این تبلت به صورت رسمی در تاریخ 25 ژوئن (4 تیر) به طور رسمی معرفی می‌شود.

شیائومی حسگر تشخیص چهره به Mi Pad 4 اضافه می‌کند +تصاویر

شیائومی حسگر تشخیص چهره به Mi Pad 4 اضافه می‌کند +تصاویر

شیائومی حسگر تشخیص چهره به Mi Pad 4 اضافه می‌کند +تصاویر

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار