مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور:

خدمات بیمه ای در مناطق محروم کشور افزایش می یابد

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور گفت: خدمات بیمه ای در مناطق محروم کشور افزایش می یابد.

به گزاش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد رضا واعظ مهدوی عصر پنج شنبه در همایش سراسری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های توانمند است، بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های  پر جمعیت در بخش روستایی و عشایری است و بخش قابل توجهی از جمعیت آن روستاییان و عشایر هستند.

وی عنوان کرد: متوسط درآمد هزینه خانوار نشان می دهد که درآمد روستائیان چهارمحال و بختیاری نسبت به سال قبل حدود ۲۴ درصد افزایش داشته است که این امر نشان دهنده رونق اقتصادی در بخش روستائیان است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور تاکید کرد: به نظر می آید توزیع درآمد در مناطق مختلف استان  یکسان نیست و برخی از مناطق از درامد بالاتری بهره مند هستند.

وی بیان کرد: برخی از مناطق روستایی چهارمحال  بختیاری از محرومیت بالاتری برخوردار هستند و باید تلاش کرد که درآمد روستایی در این مناطق افزایش یابد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور ادامه داد: سیاست های توزیع عادلانه امکانات و توازن مناطق در درون استان باید  اعمال شود.

وی بیان کرد: توزیع عادلانه سیاست های بیمه ای در چهارمحال وبختیاری ضروری است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور عنوان کرد: در نظام بیمه های اجتماعی خانوار ها و افراد در برابر تنش های حاصل از فعالیت های اقتصادی ایمن می شوند و  با عضو شدن در صندوق هزینه ریسک را می پوشانند.

انتهای پیام/ب

صحبت های مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور در استان چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: بیمه ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.