ماموریت نیروهای اورژانس کاشان بیش از 6 هزار ماموریت داشتند

کاشانی ها در سه ماهه اول امسال حدود 30 هزار تماس با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان داشتندکه بیش از 6 هزار مورد آن منجر به انجام ماموریت شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس کاشان، در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: 29 هزار و 990 تماس در سه ماهه اول سال جاری با مرکز ارتباطات اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان حاصل شده است.

فرهاد بابایی، افزود: این تماسها منجر به۶ هزار و 673 ماموریت شد که کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی در آنها به بیماران و مصدومان حوادث امدادرسانی کردند.

وی تصریح کرد: ۴۴۷۷ مورد از مجموع این ماموریت‌ها غیرتصادفی و ۲۱۹۶مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

به گفته وی، تکنسین های اورژانس در این مدت به مصدومانِ ۷۱۷ حادثه رانندگی نیز در جاده‌های شهرستان و ۱۴۷۹حادثه در مناطق شهری امدادرسانی نموده اند.

مدیر روابط عمومی اورژانس کاشان اظهارداشت: مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، نیازهای پیش‌بیمارستانی شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل را از طریق یک مرکز ارتباطات متمرکز دانشگاهی و ۲۰ پایگاه فوریت‌های پزشکی شامل ۷پایگاه شهری و ۱۳ پایگاه جاده‌ای که در سطح مناطق دو شهرستان مستقر می باشند پوشش می دهند و از یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۳۰ آمبولانس خودرویی و دو دستگاه آمبولانس موتوری برخوردار است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.