اورژانس هوایی مادر باردار را نجات داد

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان گفت:عوامل اورژانس هوایی اصفهان برای نجات یک مادر باردار 29 ساله‌ای که در مناطق صعب‌العبور روستای کویردان منطقه گزستان استان چهار محال و بختیاری بودبه شهرکرد منتقل کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: در پوشش امداد-سلامت شب‌های 19، 21 و 23 رمضان امسال در شهر اصفهان 103 نفر از شب‌زنده‌داران قدر از خدمات فوریت‌های پزشکی بهره‌مند شدند و 5 نفر از آن‌ها توسط واحدهای امدادی 115 به بیمارستان انتقال یافتند.

وی افزود: در روز قدس نیز اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان به 61 نفر امدادرسانی کرد که یک نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اورژانس 115 اصفهان، در شب‌های 13، 15 و 17 خرداد به مناسبت شب‌های قدر از ساعت 21 تا اذان صبح در محل گلزار شهدا و امامزاده زینبیه(س) اصفهان واحدهای امدادی خود را اعم از یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 5 دستگاه آمبولانس مستقر کرده بود؛ در سایر نقاط شهر نیز تمامی 42 پایگاه اورژانس 115 اصفهان به صورت آماده‌باش کامل قرار داشتند.

وی با بیان این‌که در این مدت 25 نفر از نیروهای امدادی فوریت‌های پزشکی شهر اصفهان به طور مستقیم در پوشش امداد- سلامت و استقراری‌ها حضور داشتند،گفت: در روز قدس نیز سلامت راهپیمایان و نمازگزاران در تمامی مسیرهای راهپیمایی و مصلای نماز جمعه اصفهان با استقرار نیروهای امدادی، اتوبوس آمبولانس و 7 دستگاه آمبولانس تأمین شد.

راستین همچنین از امدادرسانی اورژانس هوایی اصفهان به مادر باردار خبر داد و مطرح کرد: در ساعت 15:23 روز شنبه 19 خرداد 97 نیروهای فوریت‌های پزشکی شهرکرد برای نجات یک مادر باردار 29 ساله‌ای که در مناطق صعب‌العبور روستای کویردان منطقه گزستان استان چهار محال و بختیاری بود، امدادخواهی کردند.

وی ادامه داد: در همین راستا عوامل اورژانس هوایی اصفهان به محل اعزام و این مادر باردار را به شهرکرد منتقل کردند و تحویل آمبولانس 115 شهرکرد شد و سپس بیمار با آمبولانس 115 به بیمارستان هاجر شهرکرد انتقال داده شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در پایان گفت: این عملیات هوایی با تلاش نیروهای امدادی فوریت‌های پزشکی اصفهان با موفقیت انجام شد.

 

انتهای پیام/م

 

امدادرسانی به 103 نفر در شب‌های قدر

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار