نوشته جنجالی روی لباس ملانیا خبرساز شد!+عکس

نوشته پشت لباس همسر رئیس جمهوری آمریکا که برای بازدید از شرایط کودکانی که از والدین خود بنابر سیاست'بدون ارفاق'دولت دونالد ترامپ جدا شده اند، عازم تگزاس شده بود، در رسانه های آمریکا خبر ساز شد.

نوشته جنجالی روی لباس ملانیا خبر ساز شدبه گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛این شبکه آمریکایی افزود : بانوی اول آمریکا که پس از مدت ها در انظار عمومی ظاهر می شد، بر روی لباسش نوشته شده بود : «واقعا اهمیتی نمی دهم، شما چطور؟».

این رسانه تصویری ادامه داد: آیا این نوشته آن هم برای رفتن به چنین مکانی پیام نهفته ای دربرداشته، این درحالی است که سخنگوی مطبوعاتی ملانیا ترامپ در این باره گفت که نوشته روی لباس بانوی اول آمریکا پیامی در بر نداشته است.

'چارلز موران' استراتژیست جمهوریخواه در تفسیری در این باره به سی ان ان گفت:از آنجایی که رسانه های آمریکایی به شدت ملانیا ترامپ را تحت نظر دارند، منظور این نوشته متوجه آنهاست. آنها را 'رسانه های اخبار جعلی' می خواند و می داند که آنها تا چه اندازه فریبکار هستند.

سی ان ان درادامه گزارش داد: ملانیا ترامپ که برای بازدید وضعیت کودکان جدا شده از والدین خود که بطور غیر قانونی وارد خاک آمریکا شده اند، عازم تگزاس بود این لباس را پوشیده بود اما وی هنگام ورود به مرکز نگهداری کودکان در 'مک آلن' تگزاس دیگر این لباس را به تن نداشت.

این رسانه تصویری آمریکایی افزود:ملانیا ترامپ به همراه دیگر بانوان اول سابق آمریکا اقدام دولت ترامپ در اجرای سیاست 'بدون ارفاق' که گشت مرزی آمریکا اقدام به جدا کردن کودکان از والدین آنان می کند، را اقدامی انزجار آور و آنرا محکوم کرده بودند.

نوشته جنجالی روی لباس ملانیا خبر ساز شد+عکس

'مایکل جنوز'(Micheal Geonvese)تحلیلگر سیاسی نیز دراین باره گفت: این پیامی تحریک آمیز بود، باید دید چه کسی پوشاندن چنین لباسی به تن بانوی اول آمریکا را مدیریت کرده است، آیا خود شخص دونالد ترامپ دستور این کار را داده است.

شبکه خبری بی بی سی نیز ضمن پوشش این خبر گزارش داد: این ژاکت که بهای آن 39 دلار آمریکا برابر با 29 پوند با مارک 'زارا' (Zara) بود، در شبکه های اجتماعی واکنش منفی را نسبت به بانوی اول آمریکا به همراه داشته است.

 ملانیا ترامپ درحالی روز گذشته (پنجشنبه) عازم تگزاس برای دیدن وضعیت حال کودکان جدا شده از والدین شان شد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پی انتقادهای شدید داخلی و بین المللی در مورخ چهارشنبه 30 خرداد ماه با امضای فرمانی جدا کردن کودکان از والدین شان را منع کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز گزارش داد: یک مقام ارشد دولت آمریکا اعلام کرد از بین بیش از 2 هزار و سیصد کودک مهاجر که از خانواده هایشان در مرز آمریکا- مکزیک جدا شده بودند، حدود پانصد نفر از آنها نزد خانواده هایشان بازگشتند؛ هنوز مشخص نیست که از این تعداد چند نفر هنوز در بازداشت به سرمی برند.

این مقام آمریکایی افزود: نهادهای فدرال به دنبال آن هستند تا فرآیند بازگشت بقیه کودکان جدا شده به خانواده هایشان نیز صورت گیرد.

'آلیسون لیل پارکر'(Alison Leal Parker)مدیر'دیده بان حقوق بشر در امور آمریکا'درپی اجرای سیاست 'بدون ارفاق' موسوم به (Zero Tolerance)وطرز برخورد نیروهای مرزی آمریکا با خانواده های پناهجویان در مصاحبه با سی ان ان درمورخ 29 خردادماه گفته بود :دولت ترامپ بحران انسانی ایجاد کرده است.

مقامات آمریکایی با ادعای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی اقدام به این کار کرده و کودکان والدینی که بصورت غیرقانونی وارد آمریکا شده اند را از آنان جدا کرده ودر یک کمپ نگهداری می کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

نوشته روی لباس همسر ترامپ خبر ساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۳ تير ۱۳۹۷
چرا باید ترامپ اقدام به کودک آزاری و جدایی کودکان از مادرانشان کند
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۳:۱۰ ۰۳ تير ۱۳۹۷
مرگ بر ترامپ نادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۲ تير ۱۳۹۷
آمریکا مهد وحشی گری نوین جهانی است . تاریخ در خصوص ترامپ به بدی یاد خواهد کرد
آخرین اخبار