خطیب جمعه سنندج:

نماز جمعه یکی از کلیدهای اطاعت الهی است

امام جمعه سنندج گفت: بزرگترین فضل و برتری اطاعت الهی است که نماز جمعه یکی از کلیدهای اطاعت الهی است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماموستا معروف خالدی خطیب نماز جمعه این هفته درجمع نمازگزاران سنندجی با تبریک هفته مبارک قوه قضائیه به تمام متولیان و فعالین این حوزه گفت: قوه قضائیه هم امید بخش و هم بازدارنده است امید از این نظر که مردم در زمانی که ظلمی بر آنها روا داشته می‌شود قوه قضائیه را نقطه امید خود می‌دانند.

وی افزود: بازدارنده نیز از این لحاظ که اگر کسی بخواهد کار غیرقانونی و تخلفی انجام دهد می‌داند که از سوی دستگاه قوه قضائیه مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه ذکر الهی نباید هیچ وقت از دل انسان فاصله بگیرد، گفت: خداوند را همواره یاد کنید تا لطف و رحمت خداوند شامل حال شما شود.
ماموستا خالدی گفت: بزرگترین فضل و برتری اطاعت الهی است که نماز جمعه یکی از کلیدهای اطاعت الهی است از این رو باید به این فرض عین به صورت ویژه توجه شود.

ماموستا خالدی با اشاره به جایگاه نماز جمعه از دیدگاه پیامبر مکرم اسلام بیان کرد:‌ فرشتگان برای انسان‌هایی که غسل جمعه را بجا آورده و نماز جمعه را ادا می‌کنند دعای خیر و مغفرت می‌کنند و از خداوند می‌خواهند که امت حضرت رسول را مورد عفو و بخشش قرار دهند.

وی اظهارکرد: عبادت در روز جمعه بسیار جایگاه بالایی دارد و خداوند تبارک و تعالی خطاب به حضرت موسی فرمود روز جمعه برای محمد(ص) و امتش ثبت شده است.

خطیب جمعه سنندج در پایان گفت: فضیلت این روز بسیار بزرگ است و ما به عنوان امت پیامبر باید قدر این فضیلت را بدانیم.

انتهای پیام/م

عبادت در روز جمعه بسیار جایگاه بالایی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.