امام جمعه بافق:

قوه قضائیه، نهادی مستقل، در راستای اجرای عدالت

امام جمعه بافق گفت: قوه قضائیه، نهادی مستقل است که در راستای عدالت گام بر می دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به رویداد‌های های مهم جاری اشاره کرد و گفت: حافظه تاریخی ملت ایران به خوبی یاد دارد که عناصر منافقان مورد حمایت آمریکا در ششم تیرماه سال ۶۰ موجب ترور مقام معظم رهبری را فراهم آورد و درست یک روز پس از آن و در هفتم تیرماه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را به شهادت رساند.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در این راستا خاطر نشان کرد: منافقان با سازمان امنیت شاه ارتباط و تشکیلات نظامی داشتند و از نظر ایدئولوژی دیدگاه ضد دینی را دارا بودند.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قصد ملاقات با امام را داشتند که تبلیغات کنند و تصمیم به ترور شخصیت‌های نظام گرفتند که مقام معظم رهبری و شهید بهشتی این جمله این افراد بودند.

امام جمعه بافق این دو شخصیت را جهانی عنوان کرد و جایگاه آن‌ها در بین دانشجویان را بزرگ برشمرد و گفت: منافقان برای خدشه دار کردن انقلاب این حوادث را بوجود آوردند، اما با این فراز و نشیب ها، مقام معظم رهبری از ارزش‌های انقلاب و خط امام دفاع کردند.

سلیمانی با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه به تشریح معرفی این نهاد پرداخت و آن را در اجرای عدالت که سیره آن است موثر دانست و بیان داشت: قوه قضائیه مستقل است و در راستای عدالت گام می‌دارد هرچند بدخواهان مانع تراشی می‌کنند.

امام جمعه بافق به تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیون اشاره و تصریح کرد: وهابیون تلاش خود را برای بی اعتقادی مردم و شیعیان انجام می‌دهند.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت صرفه جویی آب تاکید کرد و بیان داشت: موضوع آب مهم است و باید این منبع ارزشمند را حفظ کنیم.

وی افزود: هرچند وضع آب بافق مطلوب است، ولی اسراف جایگاهی ندارد و اکر این وضعیت ادامه پیدا کند آب جیره بندی می‌شود.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه مرگ در روایات و تعالیم اسلامی اشاره کرد و گفت: باتوجه به دیدگاه امیرالمومنین در این رابطه خوب و وحشت مرگ سخت است و از خداوند یاری می‌طلبد.

گرامیداشت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی از دیگر مباحثی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

برچسب ها: امام جمعه ، خبر سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار