پشت پرده حمایت‌های دروغین از یک عضو گروهک های معاند در کردستان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: کسانی که امروز نقاب دفاع و حمایت از یک عضو گروهک‌های معاند را به چهره زده‌اند پشت پرده به دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند.

پشت پرده حمایت‌های دروغین از یک عضو گروهک های معاند در کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار محمدحسین رجبی اظهار داشت: حقیقت امر این است که ماجرای دستگیری و حکم «رامین حسین‌پناهی» تداوم همان ناامنی‌های سال‌های دور کردستان است که گروهک‌های معاند تحت رهبری استکبار جهانی و رژیم بعث عراق انجام می‌دادند.

وی با اشاره به مشکلات امنیتی استان کردستان در آن زمان، اظهار داشت: توسعه‌نیافتگی کردستان ناشی از همان مشکلات امنیتی است.

به گفته وی، نیروهای حاضر در کردستان در دوران ناامنی، توان اداره یک جبهه در جنوب و تعیین تکلیف جنگ را داشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: برنامه دشمن زمین‌گیر کردن نیروهای انقلابی در کردستان بود و مردم این استان بهتر از هرکسی طعم تلخ جنایات این گروهک‌ها چشیده‌اند و آنها را نخواهند بخشید.

سردار رجبی بمباران دزلی، سروآباد، بانه، سنندج، مریوان و دیگر نقاط استان را تحت هدایت عوامل این گروهک‌ها عنوان کرد و گفت: بلدچی دشمن برای ترور افراد بی‌گناه در داخل استان هم همین افراد بودند.

وی با بیان اینکه منافقین هیچ بویی از عرق ملی و میهنی ندارند، گفت: جاسوسی از توان هسته‌ای کشورمان کاری است که این عناصر خودفروخته انجام داده‌اند و اگر کشور خود را می‌خواستند برای سربلندی و پیشرفت آن مبارزه می‌کردند.

سردار رجبی با تاکید بر اینکه کسی منکر مشکلات موجود در کشور نیست، رسیدگی به آن را ضروری عنوان کرد و گفت: با قرارگرفتن در صف دشمنان نظام نه تنها گرهی از مشکلات کشور باز نمی‌شود که در رسیدگی و حل مشکلات هم سنگ‌اندازی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برای مردم کردستان مهم است بدانند که کسانی که ادعای کار و اقدام برای مردم کردستان را دارد، چه عقیده و مرامی در پیش گرفته است، افزود: مصاحبه چندسال قبل سرکرده مزدور گروهک دموکرات موید عقاید این گروهک است که گفت چه ایرادی دارد برای رسیدن به هدفمان با اسرائیل هماهنگ باشیم؟

وی جنایات این گروهک‌ها را محدود به ایران ندانست و گفت: سلیمانیه و حلبچه هم زخم‌خورده جنایات این گروهک‌هاست که همان اذناب سرسپرده صدام و ایادی هستند.

سردار رجبی با اشاره به تفاوت‌های رفتاری در دفاع از مظلوم، اظهار داشت: جای تعجب است که کسی برای یک سرباز وطن که در برف و سرما مدافع امنیت کشور است ابراز ناراحتی نمی‌کند اما ماجرا برای یک فرد که از خط قرمز امنیت عبور می‌کرد، کاملا برعکس است و پویش مردمی برایش به راه می‌افتد، مگر هر دوی اینها فرزندان یک وطن و یک ملت نیستند؟

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه به مساله رامین حسین‌پناهی اشاره کرد و گفت: وی به صورت مسلح وارد کشور شده و با نیروهای نظامی درگیری مسلحانه داشته است.

سردار رجبی افزود: در کدام کشور مرسوم است که یک گروه معاند مسلح وارد آن شده و درگیری مسلحانه داشته باشند و پس از دستگیری و جاری شدن حکم، عده‌ای از این عمل آنان دفاع کنند؟

وی با بیان اینکه کشور ما هم مانند هر کشور دیگری قانون و فرآیند اجرای آن را دارد، اظهار داشت: بوده‌اند کسانی که به اتهام‌های امنیتی و بدون درگیری مسلحانه دستگیر شده و با پیگیری، تخفیف مجازات گرفته‌اند اما مساله درگیری مسلحانه جدا از این اتهام است.

وی خاطرنشان کرد: قاطبه مردم کردستان نمی‌پذیرند که فردی برای انجام جرائم سازمان‌یافته در کشور دیگری تعلیم ببیند، توسط دشمن مسلح و سازماندهی شود و با ماموریت ایجاد ناامنی وارد کشورمان شده و با نیروهای نظامی درگیری مسلحانه داشته باشد و بعد عده‌ای بر طبل بی‌گناهی او بکوبند.

به گفته سردار رجبی، این همان نماد مظلومیت امنیت است که برخی می‌خواهند با ظلم و ستم، معاند را مظلوم و بی‌گناه جلوه دهند که این مساله موجب می‌شود سنگ روی سنگ بند نشود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: کسانی که پیگیر این مساله هستند دلسوز رامین حسین‌پناهی نبوده و حتی شناختی از خانواده وی هم ندارند، بلکه به دنبال هدفی ناشناخته هستند و حتی برای اعدام وی لحظه‌شماری می‌کنند تا به هدف خود برسند.

سردار رجبی گفت: مرام حزب و خواسته این افراد در واقع اعدام حسین‌پناهی و در ظاهر مخالفت با آن است.

وی تاکید کرد: بی‌گناه نامیدن این فرد کتمان حقیقت است و تاییدی برای مخدوش‌کردن امنیت مردم کردستان بشمار می‌آید.

سردار رجبی تصریح کرد: مردم کردستان واقعیت را می‌دانند و بسیاری هم که هیچ نسبت سازمانی با بسیج و سپاه ندارند به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند بی‌گناه دانستن معاند، جوسازی افراد معلوم‌الحال است و خواسته و بیان مردم کردستان نیست چرا که آنان نماینده مردم کردستان نبوده و حق اظهارنظر ندارند.

وی افزود: مردم ما مردمی منطقی و قانونمند هستند که پشت‌پرده این اتفاقات را به خوبی می‌فهمند و عقیده دارند که باید قانون اعمال شود.

انتهای پیام/ز

هیچگونه نا امنی در کردستان نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.