۴ شهر کهگیلویه و بویراحمد با تنش آبی روبه‌رو است

مدیر آموزش همگانی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴ شهر این استان شامل یاسوج، مادوان، دیشموک و باشت با تنش آبی روبه‌رو بوده که در صورت عدم مدیریت صحیح مصرف توسط مشترکان، امکان بحران وجود دارد.

  ۴ شهر کهگیلویه و بویراحمد با تنش آبی روبه‌رو است به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان نگهدار معادیجو ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر ساله از یکم تا هفتم تیرماه به عنوان هفته صرفه جویی در مصرف آب نامگذاری می‌شود، اظهار داشت: هدف از این کار آگاهی بخشی به شهروندان و دستگاه‌های متولی بخش آب بوده تا هرچه بیشتر این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: با توجه به شرایط بحرانی منابع آبی کشور و بروز پدیده خشکسالی و تنش آبی در تعداد زیادی از شهرهای کشور که چهار شهر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با این چالش مواجه هستند اجرای برنامه‌های متناسب با این هفته تاثیر بسزایی در توجه دادن به این موضوع دارد.

معادیجو با بیان اینکه همزمان با آغاز هفته صرفه جویی کارشناسان و مدیران آبفای استان با حضور در نمازهای جمعه شهرهای استان به تبیین اهمیت آب و راهکاراهای صرفه جویی در این مایه حیات پرداختند.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: برگزاری نشست خبری مدیرعامل و معاونین شرکت آبفای استان با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته است.

وی از دیدار مدیران عامل و معاونان صنعت آب استان با نماینده ولی فقیه در استان و نیز برگزاری نشست مشترک با مسئولان دستگاه قضایی استان به عنوان دیگر برنامه های هفته صرفه جویی یاد کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های این هفته برگزاری کارگاه آموزشی زنان و مدیریت مصرف آب در خانواده بوده که با حضور بانوان شاغل دستگاه‌های ادارای استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/س
بحران اب در یاسوج

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.