راه اندازی مجدد ۶۳ واحد صنعتی راکد در سال ۹۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از راه اندازی مجدد ۶۳ واحد صنعتی راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال ۹۶ خبرداد.

راه اندازی مجدد ۶۳ واحد صنعتی راکد در سال ۹۶به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: واحد‌هایی که قبلا به بهره برداری رسیده اند، اما به دلایل مختلف در حال حاضر قادر به فعالیت و تولید نیستند را شناسایی و با صاحبان آن‌ها جلساتی در حال انجام بوده و از طریق کلینیک صنعت به آن‌ها سرکشی و مشکلات آن‌ها را بررسی و برنامه ریزی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه 63 واحد از 375 واحد راکد موجود در سال گذشته به بهره برداری مجدد رسیده است؛ افزود: با معرفی سرمایه گذار و یا شریک، به صاحبان واحد‌های راکد فرصت مجدد برای تولید می‌دهیم و یا اگر این طرح‌ها را بخواهند اجاره دهند، تولید کننده دیگری را به آن‌ها معرفی خواهیم کرد.

مهدی زاده در خصوص واحد‌های صنعتی که به تملک بانک‌ها در آمده اند تصریح کرد: برای این دسته نیز برنامه ریزی‌هایی شده است و اگر متقاضی جدیدی برای سرمایه گذاری وارد سیستم شد ما این طرح‌ها را نیز به آن‌ها معرفی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی در خصوص مرکز خدمات و فناوری و کسب کار این مجموعه اظهارکرد: این مرکز جهت استقرار مشاورین حوزه صنعت ایجاد شده است و مشاوره لازم را در خصوص مسائل فنی، اجرایی، سرمایه گذاری، فروش و بازاریابی به صنعت گر ارائه میشود.

وی گفت: واحد‌های صنعتی به اقتضای شرایط اقتصادی خاصی که داریم نیاز به مشاوره دارند. ما دراین خصوص در حال فرهنگ سازی هستیم که خوشبختانه با استقبال از سوی صنعتگران مواجه شدیم. مشاوران مرتب به شهرک‌های صنعتی مراجعه و با واحد‌ها قرارداد‌های لازم را جهت مشاوره می‌بندند و راهکار‌های مناسب را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

لازم به ذکر است این قرارداد سه جانبه بین شهرک‌های صنعتی و کلینیک مشاوره‌ای و واحد صنعتی بسته می‌شود و بخشی از هزینه‌ها را شرکت شهرک‌ها تقبل می‌نماید.

انتهای پیام// ف. ح
 

راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد

برچسب ها: واحد های صنعتی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.