به منظور توسعه سرانه فضای سبز:

عملیات احداث ۳۰۰۰ متر مربع فضای سبز در شهرک بهاران آغاز شد

مدیر شهرداری ناحیه بهاران گفت: در راستای توسعه سرانه فضای سبز و ارتقاء سیما و منظر سطح ناحیه عملیات احداث سه هزار مترمربع فضای سبز در بلوار ۲۲ بهمن آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،عابدین لطفی گفت: ارتقاء سرانه فضای سبز با هدف ایجاد محیط زیبا و شاداب از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های این شهرداری است.
وی افزود: کمبود فضای سبز یکی از مشکلات ناحیه بهاران است و احداث فضا‌های سبز و پارک‌های درون محلی از مهم‌ترین اهداف این شهرداری است.
مدیر شهرداری ناحیه بهاران، عنوان کرد: از آغاز احداث عملیات ۳ هزار مترمربع فضای سبز در بلوار ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: برای احداث فضای سبز در این بلوار عملیات عمرانی نظیر ۱۷۵۰ مترمکعب خاکریزی، ۳۰۰ مترمکعب خاکبرداری، ۵۰۰ متر جدول گذاری و ۱۵۰ مترمربع پیاده رو سازی و رمپ معلولین اجرا خواهد شد.
لطفی عنوان کرد: در مرکز این پارک یک آبنما به صورت فواره‌ای جهت ایجاد چشم انداز مناسب، آرامش روحی و بصری و به منظور تداعی جلوه زیبای طبیعت ایجاد می‌شود.
مدیر شهرداری ناحیه بهاران تاکید کرد: جهت تامین آب برای آبیاری و جداسازی آب مصرفی از آب شرب شهری و صرفه جویی در مصرف آن از چشمه واقع در بلوار قائم مقام استفاده خواهد شد.
وی اعلام کرد: عملیات انتقال آب از بلوار قائم مقام با لوله گذاری به طول ۳۲۰ متر در حال اجرا است که با استفاده از لوله سایز mm ۲۰۰ و mm ۶۳ و احداث یک منبع در محل پارک با ابعاد ۵۰ مترمکعب احداث می‌شود.
لطفی خاطرنشان کرد: نصب سطل زباله و مبلمان پارکی و روشنایی از دیگر اقدامات این شهرداری در راستای تجهیز این پارک است.
وی یادآور شد: در حال حاضر عملیات جدول گذاری و خاکریزی این پارک در حال اجرا است و امیدواریم با احداث این فضای سبز بتوانیم موجبات رضایتمندی ساکنان این ناحیه را فراهم کنیم.
انتهای پیام/م

عملیات احداث ۳۰۰۰ متر مربع فضای سبز در شهرک بهاران

برچسب ها: عکس طبیعت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.