اظهارات جهانبخش درباره سردار آزمون!

علیرضا جهانبخش طی یک مصاحبه به ارائه توضیحاتی درباره حواشی اخیر پیرامون سردار آزمون پرداخت.

اظهارات جهانبخش درباره سردار آزمون!به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛اشک‌های سردار آزمون بعد از بازی با اسپانیا در مصاحبه با خبرنگاران پیشینه جالبی داشت. مهاجم نوک تیم‌ملی که در دو بازی گذشته با اسپانیا و مراکش اشتباهاتی داشته، مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته است.

بعد از بازی با اسپانیا درحالی ‌که اکثر مردم از عملکرد تیم ایران راضی بودند، خیلی‌ها در صفحه اینستاگرام آزمون به انتقاد از وی و بعضا توهین پرداختند که همین امر ناراحتی بازیکن ایرانی روبین‌کازان را در پی داشت. آزمون وقتی در رختکن تیم‌ملی پیام‌های هواداران را که حکایت از انتقاد از عملکردش داشت مشاهده کرد، سریعا موضوع را با برخی دیگر از بازیکنان درمیان گذاشت. براساس شنیده‌ها، با شدت‌گرفتن پیام‌های ارسالی برای سردار و بالارفتن حجم انتقادها اشک سردار در رختکن سرازیر شده و او حتی در حالتی کاملا احساسی فریاد زده که همین امشب از تیم‌ملی خداحافظی می‌کند.

شنیده‌های خبرنگار ما از داخل رختکن تیم‌ملی حکایت از آن دارد که بعضی بازیکنان مثل جهانبخش، قدوس و... در رختکن تیم‌ملی آزمون را آرام کرده و از او قول گرفته‌اند این حرف و تصمیم احساسی را هرگز بیان نکند. از این‌رو سردار در میکسدزون ورزشگاه نسبت به انتقادها گلایه کرد وگفت که هرگز کم‌کاری نکرده است. او در مصاحبه با خبرنگاران هم نتوانست جلوی خودش را بگیرد و اشکش جاری شد و خطاب به مردم حرف‌هایش را زد.

سردار باز هم از شدت احساسات و البته با آرامش بیشتر نسبت به داخل رختکن به‌ صورت زیرپوستی ماجرای خداحافظی را پیش کشید و اعلام کرد اگر مردم ناراضی‌اند، بعد از جام‌جهانی به تیم‌ملی نخواهد آمد و دیگر بازی نخواهد کرد. مجموعه این اتفاقات سبب شد تا مسئولان تیم‌ملی به آزمون آرامش و دلداری بدهند و درنهایت این بازیکن ارزشمند را برای دیدار با پرتغال ریکاوری و آماده کنند.

دلداری بعد از حمله مجازی

در همان بازی نخست هم برخی معتقد بودند سردار آزمون عملکرد ضعیفی داشته، اما کارلوس کی‌روش بدون توجه به انتقادات در بازی دوم هم از مهاجم جوان خود استفاده کرد. آشنایی شماره ٢٠تیم‌ملی با استادیوم «کازان آره نا» همه را امیدوار کرده بود تا آزمون پایش در جام‌جهانی به گلزنی باز شود اما شرایط طور دیگری رقم خورد. انتقادات تند به سردار در فضای مجازی خیلی زود واکنش ملی‌پوشان را به همراه داشت که با قرار دادن عکس هم‌تیمی خود روی اینستاگرام از آزمون حمایت کردند.

سردار هم در پستی اینستاگرامی بدون توجه به حواشی از هواداران بابت حمایتشان تشکر کرد. با این حال همچنان برای برخی سوال است که چرا با وجود حضور مهاجم آماده‌ای مثل قوچان‌نژاد روی نیمکت، کی‌روش اصرار دارد آزمون تمام ٩٠ دقیقه را در زمین باشد. باید دید در بازی با پرتغال سرمربی تیم‌ملی همچنان به سردار اعتماد می‌کند یا انتقادات باعث نیمکت‌نشینی این بازیکن خواهد شد.

منبع:شهروند 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار