ویژه‌برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی

به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، ۱۲ عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور و به مناسبت «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، ۱۲ عنوان برنامه در این استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این هفته فرصت مغتنمی برای مرور بخشی از جنایات بی‌شمار منافقین و آمریکای جنایتکار در حق ملت ایران است افزود: باز تولید و باز تعریف مبانی اساسی انقلاب اسلامی در دو محور استکبار شناسی و استکبار ستیزی، از اهداف اجرای این برنامه‌هاست.

گرجی اضافه کرد: آگاهی‌بخشی درخصوص سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی، شناسایی و معرفی مجاری و بستر‌های نفوذ دشمنان و تبیین ابعاد اقتدار نظام اسلامی در مواجهه با تهدیدات، از رویکرد‌های محتوایی برنامه‌های این هفته می‌باشد.

وی ادامه داد: مراسمات بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد فاجعه هفتم تیر و شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و شهید رحمان استکی نماینده استان در اولین دوره مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه آینده ۶ تیر ۹۷ با عنوان «حقوق بشر آمریکایی و دشمنی با تفکر انقلابی و ارکان نظام اسلامی» و پنج‌شنبه ۷ تیر با عنوان «ایران اسلامی، آماج کینه و خصومت نظام سلطه و ایادی آن» همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرکرد، از جمله این برنامه‌هاست.

گرجی افزود: همچنین ساعت ۱۷:۳۰ پنج‌شنبه آینده ۷ تیر مراسم عطر افشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا در سراسر استان برگزار می‌شود.

۶ تا ۱۲ تیرماه به سبب جنایات متعدد آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، به عنوان «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری شده است.

روز شمار این هفته در سال جاری به شرح زیر اعلام می‌شود:

- چهار‌شنبه ۶ تیر ۹۷: حقوق بشر آمریکایی و دشمنی با تفکر انقلابی و ارکان نظام اسلامی
- پنج‌شنبه ۷ تیر ۹۷: ایران اسلامی، آماج کینه و خصومت نظام سلطه و ایادی آن
- جمعه ۸ تیر ۹۷: روز ملی مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی
- شنبه ۹ تیر ۹۷: هفده هزار شهید ترور، قربانیان خشونت تروریسم بین الملل
- یکشنبه ۱۰ تیر ۹۷: گرو‌های تروریستی و جنایات سازمان یافته، زاییده استراتژی آمریکا و صهیونسم بین الملل
- دوشنبه ۱۱ تیر ۹۷: سند زیست کریمانه و متعالی بشریت
- سه شنبه ۱۲ تیر ۹۷: حقوق بشر اسلامی، روز افشای حقوق بشر آمریکایی

انتهای پیام/خ

اعلام برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.