سومین اجلاس عمومی اتاق اصناف آذربایجان غربی برگزار شد

سومین اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، هئیت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،جعفرصادق اسکندری در این جلسه که به منظور بررسی و تصویب ترازنامه و صورت های مالی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی برگزار گردید، از صدور پروانه صنفی بیشتر از مقدار هدف گذاری شده خبر داد.

وی با بیان اینکه در سال 96 صدور 8 هزار 800 پروانه صنفی در سطح استان آذربایجان غربی هدف گذاری شده بود گفت: طی سال گذشته 10 هزارو 900 پروانه صنفی صادر و سازماندهی شد که این رقم بیش از مقدار هدف گذاری شده بود.

اسکندری افزود: سهمیه شهرستان ارومیه در راستای صدور پروانه صنفی 3 هزار هدف گذاری شده بود که این رقم نیز با سعی و تلاش اتحادیه فراتر از میزان تعریف شده بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ضمن تقدیر از عملکرد اتحادیه ها اظهار داشت: درسال گذشته اتحادیه های صنفی عملکرد خوبی در راستای ساماندهی صنوف فاقد پروانه و آموزش اصناف داشته اند.

وی یادآور شد: اجلاس اتحادیه ها به عنوان اتاق فکر، مرجع تصمیم گیری در حوزه های مختلف برگزار می شود و همچنین از اتحادیه هایی که در سال 96 عملکرد خوبی داشته اند تقدیر بعمل می آید.

انتهای پیام/ع

صدور پروانه کسب صنفی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.