نقش مهم مردم در اجرای طرح ارتقاء ایمنی موتورسواران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: اجرای صحیح طرح ارتقای ایمنی موتورسواران نیازمند همکاری همه مردم است و در واقع ان ها نقش اصلی را در این طرح ایفا می کنند.

نقش مهم مردم در اجرای طرح ارتقاء ایمنی موتورسوارانفضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: تاکنون طرح‌های متعددی با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا شده که نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.
وی گفت: نواحی‌ که تردد موتورسیکلت بیشتری در آن ها رخ می‌دهد شناسایی‌شده و مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در آن مناطق مستقر شده‌اند تا در صورت بروز تخلفی، نسبت به توقف و اعزام موتورسواران به کارگاه‌های آموزشی ارتقای ایمنی اقدام کنند.
شیری درباره نحوه آموزش در کارگاه‌های آموزشی اظهار داشت: در این کارگاه‌ ها، از کارشناسان راهنمایی و رانندگی دعوت می‌شود تا ضمن آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، عاقبت موتورسواری خطرناک را به افراد متذکر شوند.
سرهنگ شیری ادامه داد: با توجه به برگزاری کارگاه‌های اموزشی در استان، آن دسته از شهروندانی که تمایل دارند نیز می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.
وی همچنین بر لزوم همکاری همه مردم در اجرای درست طرح ارتقای ایمنی موتورسواران تاکید کرد و افزود: این طرح تنها با همکاری نیروی انتظامی به موفقیت لازم نمی‌رسد بلکه لازم است که در مدارس، معلمان و کارشناسان، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به دانش آموزان آموزش دهند تا در آینده از رخ دادن بسیاری از اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برگزاری کارگاه‌های اموزشی در استان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار