مدیر کل امور اقتصاد و دارایی اردبیل؛

درآمد عمومی سه ماهه استان اردبیل 70 میلیارد تومان است

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: مبلغ کل درآمد عمومی استان اردبیل در سه ماهه اول سال جاری 70 میلیارد تومان می باشد.

هاشم مظفری، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: مبلغ کل درآمد عمومی استان اردبیل در سه ماهه اول سال جاری 70 میلیارد تومان می باشد که تقریبا برابر با مبلغ مشابه سال قبل می باشد.

وی تصریح کرد: کل رقم درآمد مصوب استان اردبیل در سال جاری 477 میلیارد تومان می باشد که این رقم در سال قبل 430 میلیارد تومان بود که از میان درآمدهای عمومی استان نیز، درآمدهای مالیاتی با 370 میلیارد تومان مصوب، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است که امیدواریم تا پایان سال کل رقم مصوب با مشارکت مردم و مودیان مالیاتی و تلاش دستگاه های اجرایی تحقق یابد.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان اردبیل گفت: استفاده از اطلاعات جامع مالیاتی، هویتی، معاملاتی، مالی و پولی، اعتباری و دارایی مشمول مالیات مودیان مالیاتی و دریافت هرگونه وجوه در مقابل ارائه خدمات به مردم در دستگاههای اجرایی طبق قانون انجام می گیرد و کلیه دریافتی ها نیز به حساب خزانه واریز می گردد.

مظفری تصریح کرد: بر اساس نظام درآمد و هزینه، کلیه درآمدهای وصولی استان اردبیل به صورت اعتبار هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای مجدد به استان اردبیل برگشت داده شده و هزینه می گردد.

انتهای پیام/ح

درآمدهای مالیاتی بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است

برچسب ها: درآمد عمومی ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.