میرکتولی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رقابت نیروهای برجسته اورژانس در ششمین المپیاد فوریت‌های پزشکی

معاون آموزشى اورژانس کشور گفت: ۱۸۲ نفر در مرحله اول ششمین المپیاد فوریت‌های پزشکی یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نفیسه میرکتولی معاون آموزش و تحقیقات سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ششمین المپیاد علمی و مهارتی فوریت‌های پزشکی سازمان اورژانس کشور ویژه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بر اساس آیین‌نامه ابلاغی با هدف شناسایی استعدادها و نخبگان این حوزه انجام می‌شود.

وی ادامه داد:‌ ششمین آزمون المپیاد در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و بر اساس ظرفیت و سهمیه‌بندی پرسنل فوریت‌های پزشکی در چهار مرحله برگزار می‌شود.

معاون آموزش و تحقیقات سازمان اورژانس کشور عنوان کرد: در این المپیاد از میان ۱۳ هزار نیروی عملیاتی تعداد ۱۸۲ نفر در مرحله اول با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

میرکتولی عنوان کرد: مرحله اول ششمین المپیاد علمی و مهارتی فوریت‌های پزشکی به صورت علمی (تئوریک) الكترونيكى برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: آزمون مهارت در رانندگی آمبولانس و موتورلانس‌ها مرحله پایانی آمادگی جسمانی پرسنل فوریت‌های پزشکی است.

معاون آموزش و تحقیقات سازمان اورژانس کشور گفت: در هر مرحله از ششمین المپیاد فوریت‌های پزشکی دو نفر نفرات برگزیده انتخاب و در مجموع به سه نفر اول این المپیاد هدایای ویژه‌ای اهدا می‌شود و برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

رقابت 182 نیروی برجسته اورژانس در ششمین المپیاد فوریت‌های پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار