وزیر دفاع انگلیس دولت ترزا می را به سرنگونی تهدید کرد

بنابر گزارش‌ها، گوین ویلیامسون، وزیر دفاع انگلیس، تهدید کرده است در صورتی که بودجه نیروهای مسلح این کشور افزایش پیدا نکند، دولت ترزا می را سرنگون می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، گزارش‌ها حاکی است گوین ویلیامسون، وزیر دفاع انگلیس، تهدید کرده است در صورتی که 20 میلیارد پوند بودجه اضافی به نیروهای مسلح این کشور اختصاص نیابد، دولت ترزا می، نخست وزیر انگلیس، را سرنگون خواهد کرد.

روزنامه محافظه کار «میل آن ساندی» گزارش داد ویلیامسون با اشاره به ترزا می گفته است: «من او را مجبور کردم و می‌توانم او را نابود کنم.»

درخواست ویلیامسون برای افزایش بودجه نظامی انگلیس در حالی مطرح شده است که در روزهای گذشته اعلام شد سرویس سلامت همگانی انگلیس قرار است سالانه 20 میلیارد پوند بودجه اضافی دریافت کند.

همچنین گفته می‌شود ویلیامسون در ملاقات با ترزا می، چنین درخواستی را مطرح کرده است که مورد تایید نخست وزیر انگلیس قرار نگرفته است.

نزدیک به 20 عضو پارلمان انگلیس تهدید کرده اند در صورتی که دفتر نخست وزیری و نیز خزانه‌داری این کشور نتوانند هزینه لازم برای افزایش بودجه نظامی لندن را تامین کنند، علیه هم‌حزبی‌های خود رای خواهند داد. در این میان، وزارت‌خانه‌هایی مانند وزارت کشور انگلیس نیز درخواست برای افزایش بودجه را عنوان کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار