کاهش ۲۲ درصدی سرقت‌ها و کشف ۱۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سراوان

جانشین انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری ۴۱ سارق و کاهش ۲۲ در صدی سرقت‌ها و کشف ۱۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سراوان در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از پایگاه خبری پلیس ؛ سرهنگ نصرالله شیبک  جانشین انتظامی شهرستان سراوان گفت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۴۱ سارق حرفه‌ای در خرداد ماه سال جاری شدند که این متهمان به ۲۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

شیبک با اشاره به کشف بیش از ۱۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق، افزود: ماموران انتظامی شهرستان سراوان با اشرافیت اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی در چند عملیات، موفق به کشف ۲ تن و ۳۱۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در این بازه زمانی شدند.

وی ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، گفت: در این مدت یک ماهه بیش از ۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی سراوان با بیان این که اجرای این طرح‌ها در شهرستان موجب رضایتمندی شهروندان شد گفت: انجام این طرح‌ها همچون گذشته در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

کاهش ۲۲ در صدی سرقت‌ها در سراوان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار