دستگیری 350 خرده فروش مواد مخدر

از آغاز امسال در خراسان جنوبي بیش از 350 نفر از فروشندگان خرده فروش مواد مخدردستگير شدند و حدود يک تن مواد مخدر کشف و ضبط شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  سرهنگ محمدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دستگیری 350 خرده فروش مواد مخدر  اعلام کرد: امسال 15 طرح به منظور مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پاک سازی مناطق آلوده در استان انجام شد و با اجراي این طرح ها حدود یک تن انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین، شیشه، کراک و حشیش از خورده فروشان کشف و بیش از 350 نفر از فروشندگان نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت مستمر ادامه دارد، افزود: آخرین مرحله این طرح روز گذشته با همکاری فرماندهی انتظامی و کلانتری های شهرستان بیرجند انجام شد که تعدادی خرده فروش دستگیر و مقداری مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمدی بیشترین مواد مخدر کشف شده در روز گذشته را مواد مخدر صنعتی اعلام کرد و گفت: این کشفیات و تغییر الگوی مصرف مواد مخدر به مواد مخدر صنعتی، از جمله شیشه و مواد روان گردان زنگ خطری برای جامعه بویژه جوانان و خانواده ها است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تأکید کرد: مقابله با عرضه و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و خرده فروشان مواد مخدر بطور مستمر در شهر ادامه دارد.

وی نقش خانواده ها را در پیشگیری از آسیبهای مواد مخدر و جلوگیری از گرایش جوانان و نوجوانان به مواد مخدر بسیار مهم دانست و توصیه کرد: با توجه به شروع فصل تابستان و اوقات فراقت و همچنین نزدیک شدن به برگزاری کنکور، خانواده ها احتیاط کنند در دام شیادان و مبلغان دروغین مواد مخدر گرفتار نشوند.

منبع :صداوسیما

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار