استاندار خراسان رضوی گفت: مجمع مشورتی جوانان ظرفیتی مغتنم و مبارک است که می‌تواند در تعامل با سایر بخش‌های مربوطه اعم از حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نقش آفرینی و اثر گذاری شاخصی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد علی رضا رشیدیان در دیدار جمعی از اعضای هیات رئیسه مجمع مشورتی جوانان استان افزود: این مجمع امروز باید با عبور از حوزه‌های شکلی به مباحث محتوایی و رسالت و مسئولیت انسان بودن پرداخته و آثار ماندگاری از خود باقی بگذارد.

وی گفت: بومی سازی و مناسب سازی استارت آپ‌های استان متناسب با شرایط و نیاز‌ها و امکانات موجود امری مهم است و این حوزه می‌تواند ظرفیت ارزشمندی را برای اشتغال جوانان فراهم کند.
 

استاندار خراسان رضوی عنوان  کرد:در تعامل با مجمع مشورتی جوانان از ظرفیت استارت آپ‌ها به عنوان شروعی برای اشتغال‌های جدید بهره گیریم تا در زمینه ایجاد اشتغال ظرفیت‌های جدیدی را فراهم نمود.
 
رشیدیان گفت: در این میان هر چه به جوانان فرصت داده شودتا در عرصه‌های مختلف ورود یابد امکان استفاده از توان و نیروی جوانی آنان در رفع مشکلات جامعه بیشتر خواهد بود.

وی افزود: ما امروز فرصت آزمون و خطا نداریم، باید از ظرفیت و نیروی جوانی و جوانان در زمان خود استفاده کنیم، زیرا اگر این توان از دست برود دیگر باز نمی‌گردد.


استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: اگر بتوانیم ظرفیت علمی، دانشگاهی و بنیاد نخبگان و پارک‌های علم و فناوری و ظرفیت اداره کل ورزش و جوانان، دانشگاه‌ها و بویژه جهاد دانشگاهی و توان و ظرفیت بانکی را در کنار هم قرار دهیم می‌توان این توان و پتانسیل را به حوزه توسعه استان سوق داد.

رشیدیان بیان کرد:مجمع مشورتی جوانان با توجه پتانسیل بسیار خوبی که در شهرستان‌های استان دارد، می‌تواند فرصت خوبی برای این امر باشد.

وی با اشاره به  اینکه اشتغال جوانان باید توسط خود آنان با حمایت بخش‌های مربوطه شکل گیرد و منتظر ایجاد شغل از سوی دولت نباشند، افزود: شهرستان‌های ما در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی، صنایع غذایی و تکمیل چرخه‌های تولیدات کشاورزی، صنایع دستی ظرفیت‌های زیادی دارد که با استفاده از تسهیلات و فرصت‌های فراهم شده در این بخش و بهره گیری از توان، انرژی و تخصص نسل جوان می‌توان اشتغال خوبی ایجاد کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت  : جوانان ما پتانسیل‌های بالقوه بسیاری دارند که با دریافت مشاوره‌های درست می‌توانند تبدیل به کار و تولید شوند.
 
انتهای پیام//ح.ص
 
 

دیدار استاندار خراسان رضوی با  جمعی از اعضای هیات رئیسه مجمع مشورتی جوانان خراسان رضوی

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.