استاندارد سازی دو سالن ورزشی در تبریز

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از استاندارد سازی سالن‌های ورزشی پورشریفی و شهید اقدمی تبریز خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در نشست خبری دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان پسر آسیا که با حضور ۱۶ تیم برتر آسیا به مناسبت رویداد تبریز ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد، گفت: برای تجهیز ونوسازی این سالن‌ها در سه شفیت کاری بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شده و جایگاه خبرنگاران و وی آی پی جدیدی ساخته شده است.

وی گفت: بهترین کف در سالن شهید پورشریفی نصب شده و نور سالن هم به ۱۸۰۰ لوکس افزایش داده شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان والیبال آسیا از هشتم تا پانزدهم تیر در سالن شهید پورشریفی و سالن شهید صمد اقدمی تبریز برگزار می‌شود و به دلیل رویداد ۲۰۱۸ تبریز، امسال از لحاظ ورزشی سال پرفشاری را پیش رو داشته و میزبانی مسابقات متعدد ورزشی را برعهده داریم.

بهتاج ادامه داد: این مسابقات به عنوان مسابقات انتخابی جهان انجام می‌شود که ۴ تیم می‌توانند مجوز حضور در آن را پیدا کنند.

به گفته وی تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، ژاپن، کره‌جنوبی، چین، چین تایپه، تایلند، استرالیا، سریلانکا، هنگ‌کنگ، عمان، هند، قزاقستان، نیوزلند، ازبکستان، پاکستان، قطر، مالزی و ترکمنستان در این مسابقات شرکت خواهندکرد.

بهتاج گفت: با توجه به قرار گرفتن در هفته مبارزه با مواد مخدر با همکاری هیئت پزشکی ورزشی، حراست و بازرسی این اداره کل از باشگاه‌های ورزشی بازرسی خواهد شد تا ورزشکاران از مواد نیروزا استفاده نکنند همچنین برای اعضای هیئت‌ها، مربیان و مسئولان باشگاه‌های ورزشی برای افزایش معلومات کلاس‌های آموزرشی برگزارخواهیم کرد. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان والیبال آسیا 

برچسب ها: والیبال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار