۶ پروژه ورزشی در فرهنگسرا‌ها و بوستان‌های مشهد اجرا می‌شود

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به این که ۶ پروژه ورزشی در فرهنگسرا‌ها و بوستان‌های مشهد اجرا می‌شود، گفت: فرهنگسرا‌های غدیر، امت، خادم‌الشریعه و خانواده به سالن ورزشی مجهز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسن نوری معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: توسعه فضا‌های ورزشی به منظور افزایش شادی و نشاط شهروندان همواره مورد توجه ویژه مدیریت شهری مشهد قرار دارد بنابراین درهمین راستا 6 پروژه ورزشی در سطح مشهد در حال اجرا است.

وی با اشاره به این که یکی از این پروژه‌ها بهسازی استخر روباز پارک ملت است که با اعتبار 2 میلیارد ریال در تیرماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید افزود: این پروژه شامل نوسازی سیستم تصفیه آب، توسعه رختکن، تعویض قفل‌های کلیدی به دستبند مغناطیسی، ایجاد فضاس پذیرش، تعویض کمد‌ها به MDF و بهسازی فضای دوش، سرویس بهداشتی و کفشداری است.

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان این که احداث پروژه سرمایه‌گذاری زمین تمرین پینت بال پارک ملت در 15 تیرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد گفت: برای اجرای این پروژه یک میلیارد ریال هزینه شده است.

نوری افزود: در این پروژه زمین اسکیت بانوان پارک ملت به زمین تمرین پینت بال تبدیل شده و زمین اسکیت بانوان به سایت بزرگتری دیگری منتقل شده است، این پروژه نیز شامل ایجاد حصار توری، نصب چمن مصنوعی، ایجاد سیستم روشنایی و تجهیز موانع است.

وی همچنین به احداث مجموعه ورزشی امید اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که با اعتبار 35 میلیارد ریال احداث شده است، در این پروژه اقداماتی از قبیل: تکمیل سالن چند منظوره، ایجاد زمین پینت بال مسابقه‌ای، ایجاد پیست کارتینگ و ایجاد زمین‌های اسکواش و تنیس خاکی توسط سرمایه‌گذار انجام شده است.

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: هم چنین پروژه تجهیز فرهنگسرا‌ها به سالن ورزشی اجرا می‌شود که در این راستا فرهنگسرا‌های غدیر، امت، خادم‌الشریعه و خانواده به سالن ورزشی مجهز می‌شود.

نوری ادامه داد: همچنین پروژه ایجاد و تعویض زمین چمن مصنوعی رسالت 81 و زمین چمن مصنوعی یاس در طبرسی شمالی 12 نیزاجرایی شده است.

وی با تاکید بر ایجاد فضا‌های ورزشی ویژه بانوان گفت: در این راستا پروژه بهسازی و بهره‌برداری از پیست دوچرخه سواری بانوان در بوستان‌های ارم، بهشت، حجاب، وحدت و ریحانه انجام شده است.

انتهای پیام// ز.‌ی


6 پروژه ورزشی در فرهنگسرا‌ها و بوستان‌های مشهد اجرا می‌شود

برچسب ها: شهرداری مشهد ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.