در تذکر عضو شورای شهر تهران به استاندار مطرح شد؛

آرزوی دشمنان دامن زدن به زمینه‌های مهاجرت از ایران است

فراهانی گفت: آرزوی دشمنان ملت، دامن زدن به شرایطی است که یاس و نامیدی زمینه‌های نارضایتی‌های عمومی و مهاجرت را فراهم نماید.

آرزوی دشمنان دامن زدن به زمینه‌های مهاجرت از ایران استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در تذکری به استاندار و فرماندار تهران با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور دشمنان ملت در کارند تا از طریق توطئه های بین المللی صحنه آرائی خطرناکی علیه ایران عزیز رقم زنند، گفت: برخی بی سلیقگی های داخلی  به دنبال پمپاژ نا امیدی و یاس در جامعه هستند، و همه ما باید دست به دست هم دهیم و امید مردم  را در سایه همبستگی و تلاش برای فراهم نمودن زمینه های ارتقاء رضایتمندی و احساس عزت ملی، زنده نگهداریم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: مطمئنا آرزوی دشمنان این ملت دامن زدن به شرایطی است که یاس و نامیدی زمینه های تشنج و نارضایتی های عموم مردم و مهاجرت نخبگان را فراهم نماید، تا در سایه این شرایط بتوانند خوابهای آشفته شان برای «منافع،مصالح و امنیت» ملی مان را تعبیر کنند.

وی افزود: در این مسیر ایجاد امید، نشاط و تقویت همبستگی برپایه یک ملت؛یک ضربان راهگشا خواهد بود و خواهد توانست در همبستگی و امید بیش از پیش ملت عزیزمان نقش آفرین باشد.

فراهانی با تاکید بر ضرورت تحقق شعار یک ملت اظهار کرد: یک ضربان در سایه مجاهدت و تلاش جوانمردانه بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی فوتبال به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای ورزشی جهان، زمینه های تقویت انسجام ملی و تقویت روحیه، نشاط و امید ملت عزیزمان را به نحو مطلوبی فراهم کرده است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه بر خلاف مصوبه شورای تامین استان تهران که همسو و در جهت ایجاد شرایط مطلوب برای حضور خانواده ها و جوانان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازیهای تیم ملی بود، شاهد آن بودیم که از حضور جوانان و خانواده ها در استادیوم جلوگیری به عمل آمد و این موضوع سبب بروز برخی رفتارها و برخوردهای ناشایست و نارضایتی خانواده ها و جوانانی شد که از ساعاتی پیش از بازی در روز چهارشنبه برای تماشا به مجموعه آزادی مراجعه کرده بودند.

فراهانی با بیان اینکه هر چند مساله با دخالت و پیگیری های مقامات دولت حل و پای خانواده ها به آزادی باز شد، گفت: شایسته تر آن بود که با تمهیدات لازم دراجرای مصوبه شورای تامین، حضور خانواده ها بدون تاخیر و حاشیه انجام می گرفت. 

     عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: با استناد به بند 5 ماده 71  قانون شوراهای اسلامی کشور مصوب 1375/3/1 شورای عالی استانها  به استاندار تهران که مسئولیت شورای تامین استان را دارد و فرماندار تهران درباره لزوم توجه به همبستگی و انسجام ملی از طریق تسهیل حضور خانواده ها برای تماشای بازی های تیم ملی در اماکن ورزشی تذکر می دهم و خواهان «تلاش برای تقویت همبستگی و انسجام ملی از طریق مشارکت شهروندان» هستم.

فراهانی در پایان ابراز امیدواری کرد که با اقدام به موقع و موثر و اهتمام مقیمی، استاندار تهران شاهد رفع مشکلات و موانع حضور خانواده ها و جوانان در ورزشگاهها برای تماشای بازی تیم ملی و تحقق «یک ملت؛ یک ضربان» باشیم.

 

آرزوی دشمنان دامن زدن به زمینه های مهاجرت از ایران است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Romania
ب
۱۴:۴۲ ۰۴ تير ۱۳۹۷
مجید فراهانی شما باحقوق 1.5 میلیونی میتونی یه خانواده دونفره بااین گرونی رو بگردونی؟؟؟؟؟؟ بد بیا حرف از امید مردم را در سایه همبستگی و تلاش برای فراهم نمودن زمینه های ارتقاء رضایتمندی روبزن حرف زدن راحته
آخرین اخبار