علیخانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شاید روحانی خواسته بگوید ما نایک نمی‌پوشیم

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ممکن است نوع پوشش رئیس جمهور حامل پیامی بوده باشد، گفت: شاید او خواسته بگوید که ما نایک نمی‌پوشیم.

شاید روحانی خواسته بگوید ما نایک نمی‌پوشیممحمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به حواشی حضور رئیس جمهور در توچال و استفاده از پوشاک مارک خارجی، اظهار کرد: ممکن است نوع پوشش رئیس جمهور حامل پیامی بوده باشد و شاید رئیس جمهور خواسته از طریق پوشیدن این مارک خاص اعلام کند که ما نایک نمی‌پوشیم.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید به پوشش خود دقت کند، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور باید به ظاهرش اهمیت بدهد و بعید می‌دانم که آقای روحانی به خاطر مخالفت با پوشاک داخلی، این لباس را پوشیده باشد.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور برای کار ساعات اداری خاصی ندارد و معمولا مسئولان 24 ساعته آماده کار هستند، تصریح کرد: بهتر بود در این شرایط که مردم تحت فشار هستند، او ورزش را به فرصت دیگری موکول می‌کرد.

علیخانی افزود: یکی از اشکالات این است که معمولا افرادی اطراف شخصیت‌ها را می‌گیرند که دلسوز نیستند و در این مورد هم بهتر بود اطرافیان و مشاوران رئیس جمهور به این موضوع دقت می‌کردند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: مشکل مردم ما نوع پوشش رئیس جمهور نیست، بلکه مشکل آن‌ها مسائل اقتصادی است که ناشی از دشمنی‌های خارجی و نادان‌های داخلی است.

وی با تاکید بر اینکه مشکل مملکت ما با عقلانیت و جلب رضایت مردم حل می‌شود، گفت: اگر ما اصل را بر حفظ منافع ملی گذاریم، همه مشکلات حل می‌شود و تنها راه آن هم جلب اعتماد مردم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۴ تير ۱۳۹۷
الان مردم برنج میخورن کیلویی 13 هزار تومن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۴ تير ۱۳۹۷
نمیدونم چی بگم
آخرین اخبار