پیش بینی هنرمندان از نتیجه بازی ایران - پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

تیم ملی کشورمان امشب در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸، در یک بازی حساس به مصاف تیم ملی پرتغال می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی کشورمان امشب در چارچوب رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸، در یک بازی حساس و تعیین کننده به مصاف تیم ملی پرتغال می رود.

بازی درخشان بازیکنان ما در دو مسابقه قبلی با اسپانیا و مراکش، سطح توقع و امید مردم برای صعود به مرحله بعد بازی ها را افزایش داده است.

در همین راستا، با برخی هنرمندان کشورمان هم صحبت شده ایم تا نظر آنها و پیش بینی شان از نتیجه بازی امشب را بدانیم.

در ادامه این گفتگوها را بخوانید؛

 

پیش بینی هنرمندان از بازی ایران - پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

 

اکبری: بازی با نتیجه مساوی تمام می شود

عبدالرضا اکبری بازیگر تئاتر و تلویزیون در خصوص پیش بینی خود از نتیجه بازی ایران و پرتغال، با تأکید بر اینکه امشب بازی مساوی می‌شود، گفت: حضور در جام جهانی خودش یک تجربه بزرگی است که بازیکن های ما توانستند در آن قرار بگیرند و با بازی اخلاقی و حرفه ای که از خودشان نشان دادند، سطح توقع مردم را بالا بردند.

وی در ادامه با اشاره به بازی خوب و اخلاق‌مدار تیم ملی کشورمان، بیان کرد: ما در این بازی ها شاهد بازی اخلاق‌مدار بچه ها بودیم. تمام تیم با هم متحد بودند و به یک جمع واقعی تبدیل شدند. درواقع در هر بازی و حضور در جام جهانی تجربیات بازیکن ها افزایش پیدا می کند.

اکبری در پایان افزود: من نمی توانم تحلیل کارشناسی داشته باشم؛ اما باید گفت که دفاع در مقابل تیمی مانند پرتغال صرفاً یک بخش از بازی فوتبال است. فوتبال 90 دقیقه دارد که زیبایی آن به حمله ها و بازی خوب بازیکن هاست. به هرحال ما می توانیم با بازی خوبمان امتیاز خوبی را هم کسب کنیم و تکنیک های خوبی را به کار ببریم.

پیش بینی هنرمندان از بازی ایران - پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

 

انصافی: بازی ایران مقابل پرتغال را نمی‌توان پیش بینی کرد

جواد انصافی بازیگر تئاتر و تلویزیون با اشاره به بازی های پیشین ایران در مقابل مراکش و اسپانیا، اظهار کرد: من خیلی فوتبالی نیستم. در روزهایی که همه دنیا حرف از جام جهانی می زنند، تا امروز تیم ملی ما مقابل هم‌رده هایش خیلی قوی  حاضر شده است. نمی توانم نتیجه بازی امشب را پیش بینی کرد.

وی در ادامه بیان کرد: آرزوی من و همه ملت بُرد ایران است. ان شاء الله بتوانیم گل بزنیم و همه خوشحال باشند.

 

پیش بینی هنرمندان از بازی ایران - پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

سعادت: از صمیم قلب می خواهم ایران برنده بازی باشد

مریم سعادت بازیگر مجموعه های تلویزیونی با بیان اینکه خیلی فوتبالی نیست و نگاه کارشناسی نسبت به بازی ها ندارد، گفت: از صمیم قلب می خواهم ایران برنده بازی باشد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پنچری» در ادامه اظهار کرد: ما باید خیلی خوشحال باشیم که چنین بازیکن های بااخلاقی در زمین داریم که در این حد متحد و موفق هستند. واقعاً دوست دارم ایران برنده بازی باشد و به گروه بعدی صعود کند.

پیش بینی هنرمندان از بازی ایران - پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

سلوکی: یک بر هیچ به نفع ایران

محمد سلوکی مجری برنامه های تلویزیونی درباره پیش بینی خود از نتیجه بازی ایران - پرتغال گفت: خیلی اهل نگاه کارشناسانه به بازی های جام جهانی نیستم؛ اما می گویم بازی امشب یک بر هیچ به نفع ایران تمام می شود. بازیکن های ما امسال در جام جهانی یک سر و گردن از فوتبال ایران بالاتر بودند. برای هر حرکت و بازی فکر شده  پیش رفته‌اند و کنار تیم های فوق حرفه‌ای قرار گرفته‌‎اند. امسال بعد از مدتها تیم ملی جوان ایران به شکل واحد و منسجم و حرفه ای عمل کرده اند.

وی در ادامه بیان کرد: بسیاری از بازیکن‌های ما تجربه بازی‌های بین المللی را دارند. همین است که تیم ملی ایران امروز در بین ۳۲ تیم دیگر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به چشم می آید و همه جهان از واژه شگفتی برای ایران استفاده می کنند، ما دیدیم که هیچ تحریمی هم بر بازی و مردم ایران اثر نداشت و تیم ملی ایران با حضور ۳۰ هزار نفری ایرانیان در استادیوم کازان بازی کرد.

پیش بینی هنرمندان از بازی ایران - پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

سلوکی در پایان با تأکید بر اهمیت حفظ اخلاق مداری در ورزش افزود: به غیر از بازی داخل زمین و روسیه و ایران، ما باید به نوعی رفتار کنیم که بعد از جام جهانی احترامی که دیگران برای ایرانیان قائل هستند، افزایش پیدا کرده باشد و به نتیجه مطلوبی برسیم.

پیش بینی هنرمندان از بازی ایران - پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

 

گودرزی: منتظر بُرد جوانمردانه ایران هستیم

فاطمه گودرزی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با ابراز امیدواری برای بازی جوانمردانه و بُرد شیرین ایران، بیان کرد: نتیجه بازی امروز را پیش‌بینی نمی‌کنم؛ اما دوست دارم با یک بازی جوانمردانه ما برنده میدان باشیم. از صبح خبر تجمع مردم و شعار دادن آنها در محل اقامت تیم ملی پرتغال را خوانده ام؛ به نظرم این کارها به دور از اخلاق است. اگر قرار باشد ما بازی را با این ترفندها ببریم،  فایده ای ندارد و نتیجه این بُرد شیرین نیست.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ترانه مادری» افزود: تا امروز حضور بچه های ما در ماراتن جام جهانی ارزشمند بوده است و زحمت های زیادی کشیده‌اند و ملت ایران از آنها راضی هستند. در واقع اصل این رضایت از رهبری کی‌روش و مبارزه مردانه بازیکن های تیم ملی است که جانانه پشت نام ایران ایستاده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

اظهار نظر بازیگران سینما و تلویزیون درباره بازی ایران - پرتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.