غیاثی مربی تیم فوتسال الماس شهر قم شد

سید وحید غیاثی هدایت تیم فوتسال الماس شهر را بر عهده گرفت تا هدایت تیمی از لیگ دسته اول فوتسال ایران را در دست گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛تیم فوتسال الماس شهر که قرار است به نمایندگی از استان قم در فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور شرکت کند سرمربی خود را برای حضور قدرتمند در این رویداد فوتسالی، معرفی کرد.

بر این اساس، سید وحید غیاثی سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال آتلیه طهران قم در لیگ برتر فوتسال هدایت تیم الماس شهر در فصل جدید را بر عهده خواهد داشت تا این تیم، یک مربی باتجربه را به عنوان سرمربی منصوب کند.

این مربی، یک بار توانسته تیم آتلیه طهران قم را در لیگ دسته اول کشور قهرمان کند و به لیگ برتر ببرد و اکنون مأموریت جدیدی در لیگ دسته اول پیش روی خود می‌بیند ضمن این که غیاثی در تیم سن ایچ ساوه نیز در یک دوره لیگ دسته اول، این تیم را تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش برده بود.

غیاثی که در سال‌های اخیر کارنامه درخشانی در تیم‌های فوتسال قم در لیگ‌های برتر و دسته اول و رده‌های پایه فوتسال ایران داشته است امسال هدایت تیم فوتسال امید سوهان محمد سیما در لیگ برتر امید را نیز بر عهده دارد.

تیم الماس شهر قم قرار است به زودی تمرینات خود را برای حضور در لیگ دسته اول کشور آغاز کند و بازیکنان این تیم را نفرات بومی فوتسال استان قم تشکیل خواهند داد.

انتهای پیام/ح

«وحید غیاثی» هدایت تیم فوتسال الماس شهر را بر عهده گرفت

برچسب ها: سرویس ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار